Eaan Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Dumt denne tråden døde. Kommer med ett bilde selv da. Lenke til kommentar
Vegabond Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Dumt denne tråden døde. Kommer med ett bilde selv da. Tenker dette er et 6,5" høytaler element, uten membran. Mvh Robert. Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Nope. Men den sitter rundt et vakuum. Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Nope. Men den sitter rundt et vakuum. Sikkert den saken som står rundt prosjektoren i en monitor (eller tv). Heter det baklys-prosjektor (teknologien)? Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Det er vel magnetspolen som styrer elektronstrålen i bilderør, som altså både brukes i bilderørsmonitorer (CRT-skjermer) og bilderørs-TV-er. Denne spolen sitter rundt tuppen i bakkant av bilderøret. Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Selvfølgelig riktig. Er vel din tur da. Edit: metal god var vel snarest. Endret 1. april 2010 av Eaan Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Nei, jeg vil at SeaLion tar neste.... Jeg har ikke noe å komme med nå Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Disse kjøpte jeg i Oslo for et par tiår siden, og nei, det er ikke datidens wii-kontrollere. Men hva? Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Tja, jo, jeg synes jo de er fine og coole. Men de kan brukes også. Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Penisvekter! Typen har et par slike i 5KG. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 :!: Hmm, de kunne kanskje vært brukt sånn også, men de er ment til noe annet. Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Kan det være to knapper fra en kåpe eller jakke? Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Det er de i hvert fall ikke ment som. Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Salt og pepper? Endret 1. april 2010 av The Metal God Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jepp, det er en saltkvern bakerst (for grovsalt) og en pepperkvern forrest. Påfylling er gjennom et lokk på undersiden. Selv ekspeditøren i butikken der jeg kjøpte de trodde de var lodd til å sette oppå grytelokk. :!: Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Så at det var laget av tre og da dro jeg sammenligningen mot noen bøsser jeg har stående i kjøkkenhyllen. Denne blir kanskje litt verre: EDIT: Dette er fiction btw. Hva heter denne og hva brukes den til? Endret 1. april 2010 av The Metal God Lenke til kommentar
bjelleklang Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Så at det var laget av tre og da dro jeg sammenligningen mot noen bøsser jeg har stående i kjøkkenhyllen. Denne blir kanskje litt verre: EDIT: Dette er fiction btw. Hva heter denne og hva brukes den til? Fra hitchhikers guide to the galaxy, det er en babelfish. Du skulle ikke sagt det var fiksjon skjønte det med en gang da. EDIT: Den brukes som oversetter av fremmede språk. Endret 1. april 2010 av bjelleklang Lenke til kommentar
bjelleklang Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg bekreftet nettop at jeg hadde tippet riktig og tar meg friheten til å legge ut et nytt bilde =) Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Korrekt! Litt snedig fyr han Douglas Adams (forfatter av boken)... Din tur EDIT: litt sen der. Jeg står over denne runden.... Endret 1. april 2010 av The Metal God Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå