storken Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 En del til lyddemperen i en liten bensinmotors eksosanlegg. Nei, men det er nærmere enn SirEmanons forslag Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Her skal altså gjenstanden denne gjenstanden er en del av finnes, got it? Edit: skulle ikke overraske meg om noen tar denne og med en gang en slags appelsin/frukt presse? Lenke til kommentar
storken Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Her skal altså gjenstanden denne gjenstanden er en del av finnes, got it? Edit: skulle ikke overraske meg om noen tar denne og med en gang en slags appelsin/frukt presse? Nei, langt ifra Lenke til kommentar
storken Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Lyd horn? Nope. Hvor lenge må man drøye ut før man begynner å gi tips? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Er det enden av potta til en RC bil på nitro ? Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Halvparten av ei bensin- eller vannpumpe i en forbrenningsmotor? Lenke til kommentar
storken Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Er det enden av potta til en RC bil på nitro ? Nei. Halvparten av ei bensin- eller vannpumpe i en forbrenningsmotor? Du nærmer deg, men det er ikke dette. Et lite tips (eller mer klarifisering egentlig): Den avbildede delen har en sentral funksjon på den delen jeg er ute etter navnet på. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Avlufting i motorblokken? Lenke til kommentar
storken Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Avlufting i motorblokken? Nei, er nok litt mer komplisert enn det (ikke selve den avbildede tingen, men den tingen denne tingen er en del av) Lenke til kommentar
epifant Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Det første som slo meg var bensintrykksregulator, men jeg har ikke sett noen med skrå vakuumtilkobling, kun rett eller vinklet... Endret 7. november 2009 av epifant Lenke til kommentar
storken Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Det første som slo meg var bensintrykksregulator, men jeg har ikke sett noen med skrå vakuumtilkobling, kun rett eller vinklet... Ojoj, her begynner vi å nærme oss, men det er fortsatt feil. Lenke til kommentar
storken Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 automat choke Neineinei. Tips 1. Denne saken finnes bare på bensinmotorer. Lenke til kommentar
epifant Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Hm, da er det nok ikke en termostat heller... EDIT: om vi fremdeles leker at tilkoblingen på toppen er for vakuum og den kun finnes på bensinmotorer; er det en cheapo looking dumpventil? Endret 8. november 2009 av epifant Lenke til kommentar
storken Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hm, da er det nok ikke en termostat heller... EDIT: om vi fremdeles leker at tilkoblingen på toppen er for vakuum og den kun finnes på bensinmotorer; er det en cheapo looking dumpventil? Nei, det er ikke en cheapo looking dumpventil, men du utløste et tips vil jeg si. Tips 2. Tilkoblingen på toppen er for vakuum. Lenke til kommentar
epifant Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Og om det kun finnes på bensinmotorer er det ingen EGR-ventil heller, selv om det kan likne voldsomt. Vanskelig dette her gitt! Wastegate-klokke er det heller ikke, av samme grunn som over. Men det likner jaggu det også. Endret 8. november 2009 av epifant Lenke til kommentar
storken Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Her skal altså gjenstanden denne gjenstanden er en del av finnes, got it? Edit: skulle ikke overraske meg om noen tar denne og med en gang Merk at det er gjenstanden denne gjenstanden er en del av som skal finnes. Denne finnes ikke på alle bensinmotorer, men den finnes definitivt ikke på noen dieselmotor. Jeg kan med 100% sikkerhet si at ei 1969 mod boble har denne gjenstanden, og også en 1987 toergolf Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Den nedre delen av et flåttørkammer i en forgasser? Endret 8. november 2009 av SeaLion Lenke til kommentar
storken Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Den nedre delen av et flotørkammer i en forgasser? Nei, er overrasket over at denne oppgaven skulle være så vanskelig Håper jeg ikke har villedet dere noe sykt, det får vi jo vite om noen faktisk greier å gjette navnet på gjenstanden (eller om jeg blir tvunget til å si det xD) Epifant virker å nærme seg ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå