SeaLion Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 I og med at jeg var "nærmest" med forslaget opptenningsbrikett, så poster jeg denne dingsebomsen: Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Brukes til å måle grader på noe? Men til hva vet jeg ikke Endret 7. oktober 2009 av Jo Are Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg har ingen anelse, men hvis jeg skal tenke meg til et mulig bruksområde for den dingsen der, så må det være å bøye rørstumper. Det ser ut som at det står antall grader på den skiva der. Slik at man kan bøye rørene til å passe rundt hjørner og liknende? Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg har ingen anelse, men hvis jeg skal tenke meg til et mulig bruksområde for den dingsen der, så må det være å bøye rørstumper. Det ser ut som at det står antall grader på den skiva der. Slik at man kan bøye rørene til å passe rundt hjørner og liknende? Det kaller jeg blink, det er et rørbøyeverktøy, for 10 mm kobberør og lignende. Din tur. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Yay! Det uten å vite noe som helst om det. Jeg skal finne en ting, jeg må bare finne noe lurt. Red.: Siden jeg ikke finner noe annet lurt, så må det bli noe veldig enkelt denne gangen. Endret 7. oktober 2009 av NikkaYoichi Lenke til kommentar
Niks Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Ser ut som en sprøyte av noe slag... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Det er en slik loddetinn-sugedings. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 "Loddetinnsugedings" - aka tinnsuger er helt riktig. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Yay! En litt vanskelig en, er ute etter navnet på dette her. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 For meg ser det ut som at det er silikon. Lenke til kommentar
Niks Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Varm is, laget av vann og natrium acetat/salt? Endret 7. oktober 2009 av Niks Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Ingen har rett så langt. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 ballistics gel ? =P Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Nope. Det er ikke noe som alle har i huset sitt. for å si det slik. Endret 7. oktober 2009 av Gavekort Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Petrolium glycol eller karite kan det jo være? Red.: Det kan jo være harpiks, voks. Nå gjetter jeg bare villt her. Endret 7. oktober 2009 av NikkaYoichi Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Det har et eget navn foruten om det kjemiske navnet, vet ikke hvilket av dem som er mest kjent. Et hint er at det er utrolig lite massetetthet. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Plexiglass? Vil et hint om hva dette brukes til avsløre alt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå