Raven Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Musen min liker ikke ikke cs....har prøvd flere....når jeg skal bevege musen vertikalt reagerer den ikke på trege bevegelser....hva kan det være? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Slå av musaks. i Kontrollpanel - Mus Lenke til kommentar
Raven Skrevet 3. september 2002 Forfatter Del Skrevet 3. september 2002 det er gjort........ Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Det du må gjøre er å avinstallere driverne til musen. Tipper du bruker det som fulgte med i cden? Bare bruk originale windows drivere. De er best. Har samme problem. Og etter 1/2 år fikk jeg fortsatt ikke fikset problemet selv om jeg måtte forandre X og Y kurvene i REG EDIT. Det eneste som hjalp for meg var format c For så og bruke vanlige windows drivere. Lenke til kommentar
Raven Skrevet 3. september 2002 Forfatter Del Skrevet 3. september 2002 Bruker de som kom med xp.....fatter det ikke.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå