Bibendum Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Hei, Jeg har et Gainward 7800GT kort som ble innkjøpt fra Komplett for ikke mange mnd siden. Jeg har tidligere koplet dette til TVen uten problemer, men nå vil ikke engang adapterkabelen som går inn i skjermkortet bli værende. Dvs den bare faller ut av kontakten hele tiden, virker som den overhodet ikke kan sitte fast! Hva bør jeg gjøre. Kanskje best å reklamere overfor Komplett for å få nytt kort, da dette bør være i orden. Jeg har forøvrig ikke "tvunget" kabelen på plass så den er ikke ødelagt av den grunn. Det ser rett og slett ut som om kabelen ikke sitter godt nok på! All hjelp mottas med takk. Lenke til kommentar
Bibendum Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 Nå får jeg feilmelding på PC skjermen om NO INPUT SUPPORTED når jeg forsøker å "clone" PC-skjerm og TV skjerm etter å ha koplet til S-video, men kan det være en feil med skjermkortet og kontakten siden dette funket helt fint før? Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Jeg har Gainward 6600GT og der er VIVO-kabelen meget stor og tung. Jeg anbefaler at du legger noe under for å hvile den på. BTW: Maskinen min låser seg når jeg prøver VIVO. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Jeg har Gainward 6600GT ...låser seg når jeg prøver VIVO. 5283002[/snapback] Gainward 6600GT GS AGP her. Samme problem. Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Jeg hadde samme problem, men skrudde opp festeskruen og rettet på kortet. Først da gikk kabelen helt inn. Har MSI 7800GTX. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå