Gå til innhold

TerraTec Tv-kort Cinergy 400, finner ikke noen kanaler, hjel

mandela

Anbefalte innlegg

hei, jeg har nettopp koblet dette kortet til kabelnettet, kjører tv-programmet, men det finner ingen kanaler under scan (jeg ser at den hopper over noe når den scanner), jeg bruker winxp med updates, drivere og programvare som fulgte med kortet og en 2,5meter standard tv-kabel fra elkjøp. Har tidligere kjørt pctv rave til pinnacle uten problemer fra samme kabelnettet, hva kan problemet være?

Alle tips mottas med takk, jeg lurer på om jeg skal levere kortet tilbake og bytte det inn mot pctv rave, dette suger!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 8 måneder senere...

Nå er det jo ikke radio på Cinergy 400 da, og svjv er de PAL-B som er det riktige valget.

Jeg har selv samme kort og har aldri hatt problemer med å finne kanaler. Har du prøvd WinDVR som også følger med kortet? Og bruker du nyeste driver ?

Lenke til kommentar

Prøv denne: http://www.dscaler.org/

DScaler is a piece of software that captures video, processes it, and scales it for presentation on a projector or computer monitor. Unlike most existing software that processes video, DScaler implements highly sophisticated algorithms that work in real-time, providing PC owners with a level of image quality unknown up to now.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...