mandela Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 hei, jeg har nettopp koblet dette kortet til kabelnettet, kjører tv-programmet, men det finner ingen kanaler under scan (jeg ser at den hopper over noe når den scanner), jeg bruker winxp med updates, drivere og programvare som fulgte med kortet og en 2,5meter standard tv-kabel fra elkjøp. Har tidligere kjørt pctv rave til pinnacle uten problemer fra samme kabelnettet, hva kan problemet være? Alle tips mottas med takk, jeg lurer på om jeg skal levere kortet tilbake og bytte det inn mot pctv rave, dette suger! Lenke til kommentar
mandela Skrevet 3. september 2002 Forfatter Del Skrevet 3. september 2002 kan jeg kjøre pinnacle software for å se om den finner kanaler eller er det helt dødfødt? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 3. september 2002 Forfatter Del Skrevet 3. september 2002 noen tips please? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 4. september 2002 Forfatter Del Skrevet 4. september 2002 noen som har peil i dag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1hOONIiU Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 det er vel standard coaxkabel du bruker!!!! Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Jeg kjøpte meg et TerraTec tv kort for et halvt år siden, har aldri fått det til å virke. Finner ingen ting når jeg scanner. Bruker også WinXp, har egentlig gitt opp hele kortet for lengst. Lenke til kommentar
StudioN Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Sitter her og sliter med det samme. Har et Pinnacle pctv-pro, og får ikke inn en dritt. Venter på siste driveroppdatering som jeg laster ned nå...med modem...har ventet en stund nå... NGT om 14 dager! YIIHAA!!! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 satt så den søker på riktig signalkilde? eneste jeg kan tenke meg Lenke til kommentar
StudioN Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Den har søkt seg igjennom "Norway - PAL" og pal-m..og pal-n.. og alle andre tenkelige land og formater. Får ikke inn noe radio heller Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Nå er det jo ikke radio på Cinergy 400 da, og svjv er de PAL-B som er det riktige valget. Jeg har selv samme kort og har aldri hatt problemer med å finne kanaler. Har du prøvd WinDVR som også følger med kortet? Og bruker du nyeste driver ? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Du har vel plugga i kabelen på rett plass? Gjorde seriøst den blunderen en gang Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 noen tips please? Ikke bump sånn da, kan vente mer enn 4 minutter Lenke til kommentar
hulahulag Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Prøv denne: http://www.dscaler.org/ DScaler is a piece of software that captures video, processes it, and scales it for presentation on a projector or computer monitor. Unlike most existing software that processes video, DScaler implements highly sophisticated algorithms that work in real-time, providing PC owners with a level of image quality unknown up to now. Lenke til kommentar
EC Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Bumping er IKKE TILLATT! Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg