Scortech Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Her kan dere poste deres dingsebomser som dere har til kabinettet deres eller lignende. Her en en liten plasma ball jeg kjøpte fra mikroplex. Endret 12. desember 2005 av Scortech Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Et lite utvalg fra min ønskeliste: Stonehenge Watch: les mer Super Klokke: Les mer Magnet-Flyve-Ting: Les mer Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Det er ikke en ønske list tråd..goliatmo. herregud altså. Kan en moderator fjerne posten til goliatmo, vær så snill.? Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Rolig nå, Scortech.. han viser faktisk frem gadgets - du er mer OT =) Geniale ting: Supersterke magneter - fine å kødde rundt med i nærheten av gamle skjermer. <3 Uberl33t værviser"stein", USB powered - rødt=varmt, blått=kaldt, og hvis den pulserer betyr det nedbør http://www.gadgetmadness.com/archives/robo...iew_pool_10.jpg (stort bilde) Robosapien!! Julegaven fra meg til meg - 670 kroner. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) Det er ikke en ønske list tråd..goliatmo. herregud altså.Kan en moderator fjerne posten til goliatmo, vær så snill.? 5279803[/snapback] Jeg definerer disse gjenstandene som gadgets, og utifra bildet i første (og fjerde) post mener jeg at min definisjon passer. Og det faktum at mine gadgets står på min ønskeliste forandrer heller ikke det faktum at de (per definisjon) er gadgets. EDIT: eller var det ironi Endret 11. desember 2005 av goliatmo Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Vet at tråden er relativt død, men jeg måtte poste den et sted 4" LCD (Siden nekter å loade her, så jeg får ikke lagt ved et bilde ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå