Gå til innhold

WarRock, en gratis BF2 konkurent.


Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132

Er du av dem som av en eller annen grunn ikke har latt deg friste av Battlefield 2, eller rett og slett ikke vil slå hull på sparegrisen i disse juletider for å spille online mot mange andre?

Isåfall bør du sjekke ut spillet WarRock, en klassebasert shooter med moderne våpen på samme måte som i Battlefield 2. WarRock er helt gratis, det er bare å laste ned, installere og gå online!

 

05.jpg

07.jpg

 

Du kan laste det ned her.

 

EDIT: WEEE, post nr 300 :fun:

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, har prøvd det ut litt nå.

Det var litt morro i begynnelsen med motorsyklene spesielt, men jeg gikk kjapt lei.

Avinstallerer det nok snart :p

 

Jeg spilte 2 maps, men ingen av dem var det noe fly eller helikopter på foresten :hmm:

Er det i heletatt slikt med i spillet?

Endret av Steina
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Likte ikke dette helt jeg.. men det er jo bra til å være gratis da.

 

Syns det var for lite våpen, lite kjøretøy, og det skulle vært to forskjellige lag. Men til å være gratis så kan jeg ikke forvente noe bedre. :)

5278819[/snapback]

 

spillet er helt nytt så de holder på med updates og ting.

nå har det (som de som spiller det) sikkert har merket en ny update med bane.de skal og få opp en item shop der du kan kjøpe nytt utstyr for xp en din

 

ELSKER SPILLET :dribble:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Likte ikke dette helt jeg.. men det er jo bra til å være gratis da.

 

Syns det var for lite våpen, lite kjøretøy, og det skulle vært to forskjellige lag. Men til å være gratis så kan jeg ikke forvente noe bedre. :)

5278819[/snapback]

 

spillet er helt nytt så de holder på med updates og ting.

nå har det (som de som spiller det) sikkert har merket en ny update med bane.de skal og få opp en item shop der du kan kjøpe nytt utstyr for xp en din

 

ELSKER SPILLET :dribble:

5349690[/snapback]

Hehe, det er i hvertfall en som elsker dette spillet ;)

Jeg har faktisk ikke prøvd siden den første posten min, men men. Som sagt tidligere er dette spillet langt i fra ferdig, det kommer nok masse patcher som gjør spillet bedre enn det er nå! Tror jeg spiller det litt senere i dag jeg...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+56132
Jeg likte overhode ikke WarRock, det går jo ikke en gang å bytte på kontrollene.

IKKE LAST NED!

5409930[/snapback]

Er dette en god grunn? Jeg tror ikke det! Prøv heller og utfyll litt mer, kontrollene er jo ikke det største problemet her på jord ;)

Personlig likte jeg spillet, men det var ikke helt min smak!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...