Runar Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Heisann. På min nyeste side vil jeg at meny diven skal være like høy som den diven hvor hovedinnholdet er, selv når den forandrer seg. Sånn ser det ut for øyeblikket: Noen som vet hvordan jeg kan fikse det? Mvh Runar Endret 20. januar 2010 av Runar Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Jeg har bare vært såvidt borti .div, men tror det er mulig å sette, meyen og innholdet i samme div, så inne i den div'n setter du inn to div, en for meny og en for innhold. Dette er bare et forslag. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 Takk, det virket perfekt! Da er det bare en liten ting igjen: I IE ligger hoved diven 1 eller 2 pixler for langt under logoen. Vet noen løsningen på dette? Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Bare hyggelig. Men du litt off-topic men jeg digger den gallery-upload'en din. Er det php kode som du har brukt der? Eller må man bruke mySQL for å få igang en sånn upload galleri? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Er PHP og SQL, men du har jo ingen kontroll på hva de laster opp Veldig enkelt script, kan sikkert sende det til deg. Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Det er ikke nødvendig, siden det er SQL så kan jeg ikke bruke den uansett, men takk allikevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå