Complexity Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Var å titta litt på pcstyling.no her og fant ett ganske spesielt kabinett byggesett.. Noen som har det og kan dele erfaringer? Eller noen som har noen meninger om det? syns selv det var litt kult.. (sorry hvis det finnes en slik tråd) "Kabinett": Lubic edit: leif edit2: legger ved noen lubic kreasjoner les mer om lubic her Endret 10. desember 2005 av complexity Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Det der hadde jeg faktisk lyst på en gang har vel det nå og, hadde vært kult med et kabinett du kunne forandret hvordan du ville Eneste minus der er vel støv ;p Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Det der hadde jeg faktisk lyst på en gang har vel det nå og, hadde vært kult med et kabinett du kunne forandret hvordan du ville Eneste minus der er vel støv ;p 5279726[/snapback] Støv går vel i grunnen rett igjenom :!: Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Det der hadde jeg faktisk lyst på en gang har vel det nå og, hadde vært kult med et kabinett du kunne forandret hvordan du ville Eneste minus der er vel støv ;p 5279726[/snapback] Støv går vel i grunnen rett igjenom :!: 5280300[/snapback] hehe.. men en annen ting er vel støy.. det blir vel vanskelig å holde innestengt. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Hehe nei, støvet kan jo gå rett igjennom;P men det legger seg jo på hkda Støyen er nk større i det enn i lukkede kabinett ja, men det går ann å kjøpe Über stille vifter da Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Har prøvd det greiene der før og for enkelte kan det jo være litt morsomt fordi det er så lett å bygge om når du blir lei! Tror ikke akkurat settet er for den gjennomsnittlige person for å si det sånn.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå