Nissen Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Jeg har fått en Sub7 trojan i C:System Volume Information Hvordan fjerner jeg denne trojanen når jeg ikke får tilgang til denne mappen? Antivirus 2002 klarer heller ikke fjerne den, hva må jeg gjøre? Mvh Nissen Lenke til kommentar
steinih Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Fant denne og denne removal guiden på Google! Vet ikke om det funker eller ikke men du kan jo kikke på det.. /steinih :smile: Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 go til hjemmesiden til Norton antivirus og søk på viruset ditt, da finner du progranner (til nedlasting) som kan fjerne viruset.. Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 5. september 2002 Forfatter Del Skrevet 5. september 2002 Spørsmålet er ikke hvordan jeg fjerner viruset, men hvordan jeg kommer inn i C:System Volume Information Jeg kommer verken inn gjennom DOS eller Windows. Mvh Nissen Lenke til kommentar
BBC Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Du må slå av "restore point"-funksjonaliteten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå