arild33 Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Hei...har en armada e500 uten hd....noen som vet vilken hd jeg skal ha til denne pc`n? Har en samsung 2.5" ide men den passer ikke....send meg gjerne en sms på 98082132 om du har en eller vet vilken jeg skal ha Mvh Arild Lenke til kommentar
PerB Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Ser ut som om denne maskinen bl.a. blir levert med IBM-DJSA-220. Dette er en standard 2.5" IDE harddisk. Du burde kunne benytte harddikser fra andre produsenter (evt. biosoppdatering for store harddisker). Hvilken Samsunmodell er du har som ikke passer? NB! Du vil ikke kunne benytte SATA harddisk. Lenke til kommentar
arild33 Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Hei ...og takk for svaret Jeg har en samsung spinpoint MP0402H 2.5" ide 40GB ATA 100.... Problemet er at den ikke passer i kontakten/koblingen i pc`n.....de jeg vet er at de sto en IBM travelstar harddisk på 12GB i pc`n fra før.....mulig jeg må ha en overgang eller noe? Mvh arild Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå