Richard_87 Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Hei Jeg har bestilt meg to zalman vifter: Prosessorvifte Skjermkortkjøler Det er fordi jeg er ute etter mindre støy og bedre kjøling. Spørsmålet mitt er da om viftestyring ville gjort at det ble mindre støy? I og med at den regulerer hastigheten. Jeg har dette kabinettet, så denne ville jo passet fint inn med tanke på utseende. Jeg har ingen peiling på om viftene har det det trengs for å kunne brukes på en viftestyring. Så folkens, gjerne gi meg noen tips om hvilken jeg burde kjøpe. Den må selvfølgelig passe inn i kabinettet og ikke koste skjorta. Takk Endret 10. desember 2005 av Richard_87 Lenke til kommentar
spyro Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 om viftene har 3-pins kontakt passer de alle viftestyringer som selges nå, eller de skal. Lenke til kommentar
Richard_87 Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 om viftene har 3-pins kontakt passer de alle viftestyringer som selges nå, eller de skal. 5277744[/snapback] Altså, jeg har ikke peiling på om de har det for det står ingen ting om det på de linkene jeg skrev. Noen som vet? Lenke til kommentar
2ern Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=23302 Denne kan jo være et alternativ, der får du litt mer kontroll. Det må da sies at den ser litt jalla ut. Lenke til kommentar
spyro Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 om den er jalla er jo denne er godt alternativ. Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Zalman VF700-Cu har 3-pins tilkobling. Brukar denne sjølv saman med viftestyring (Thermaltake Hardcano 13). EDIT: På Zalman sine nettsider ser eg at prosessorkjølaren din har 3-pins tilkobling og, så då skulle alt vere i skjønnaste orden! Endret 10. desember 2005 av Garegaupa Lenke til kommentar
Richard_87 Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 Zalman VF700-Cu har 3-pins tilkobling. Brukar denne sjølv saman med viftestyring (Thermaltake Hardcano 13). EDIT: På Zalman sine nettsider ser eg at prosessorkjølaren din har 3-pins tilkobling og, så då skulle alt vere i skjønnaste orden! 5278307[/snapback] Ok, takk for hjelpen. Da ser det ut som det blir viftestyring på meg også da. Lenke til kommentar
Fjellape Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Hei Jeg har bestilt meg to zalman vifter: Prosessorvifte Skjermkortkjøler Det er fordi jeg er ute etter mindre støy og bedre kjøling. Spørsmålet mitt er da om viftestyring ville gjort at det ble mindre støy? I og med at den regulerer hastigheten. Jeg har dette kabinettet, så denne ville jo passet fint inn med tanke på utseende. Jeg har ingen peiling på om viftene har det det trengs for å kunne brukes på en viftestyring. Så folkens, gjerne gi meg noen tips om hvilken jeg burde kjøpe. Den må selvfølgelig passe inn i kabinettet og ikke koste skjorta. Takk 5277371[/snapback] Det følger jo med en slags "viftestrying" med den cpu vifta, skulle den ikke være bra,m kan du bare koble den opp på en vanlig vifte strying. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå