Spar Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Hei igjen ! Lagde en tråd på annet forumet, og der ble den stengt, så nå lager jeg den samme her. Jeg skal nemlig lage en cd til moren min til jul, og lurer på hvilke sanger jeg burde ha med. Har nå : ABBA, Simon & Garfunkel, Carola, Sissel Kyrkjebø, Coldplay, Bjørn Eidsvåg Willie Nelson og en del til på platen. Men har bare brukt rundt 200 mb, og det er 700 som skal fylles opp ! Kom med forslag til min kjære mor som er nærmere 50 år! :!: :!: Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Patsy Cline. Mamma hører iallefall på det. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Min mor (52) hører mye på klassisk musikk, av typen som inneholder seige toner, og null rytme. Det som overrasker litt er at hun også er veldig glad i Roxette! Sjekk derfor ut siden, å se om det kunne være aktuelt? Lenke til kommentar
Spar Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 Nja..tror egentlig hun er litt mere inni de gamle sakene som abba og sånn, og hun liker godt eidsvåg og sissel kyrkjebø...hun er litt en sånn person... Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 legg til noe vamp også.. tror det er noe får henne Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 kanskje HammerFall - The Fallen One? Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Katie Melua? eller kanskje Tracy Chapman. Simon & Garfunkel, Cat Stevens (Wild World). EDIT: Så ikke at du hadde Simon & Garfunkel Endret 10. desember 2005 av kpolberg Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Hun blir nok glad for litt av Hans Rotmos alternative julemusikk Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Sikker på at noe av Ane Brun og de første Tom Waits-platene vil falle i smak. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Johnny Cash tilfredstiller meg og gamle damer. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Er Catarina Valente for gammelt for henne? Jim Reeves? Cliff Richard..? Bee Gees.. Barbra Streisand o.s.v. Det er en del evergreens der alene Lenke til kommentar
Spar Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Cliff Richards var ettt veldig godt forslag! Laster ned det i tillegg til noe av det andre dere har sagt. Ceep it coming! Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Roland Cædermark Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 aha, morten abel, wamp, briskeby, u2, coldplay, bjørn eidsvog og annen kjedelig listpop burde da være perfekt Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Hva med Norah Jones? Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Eva casedy, og som nevnt tidligere katie meluha skal se om jeg kommer på noen flere seinere Har en mor selv som hører på samme type musikk. Du burde og slenge med Madonna-santa baby. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Mye fin musikk er anbefalt, men man må da ikke holde seg til kjedelig listepop. Kjøp A Perfect Circle - Thirteenth Step til din mor, og gi henne forståelse for at god musikk finnes utenfor hitlistene. Og få med deg Patton/Kaada - Romances også. Fin, mektig og spesiell musikk. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Typisk mamma-musikk er jo il divo abba carola elton john katie melua Whitney Houston osv... (veit at noen av disse er nevnt før) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Elvis DDE Beatles Wham Carlos Santana Dolly parton Shirley Bassey Gammel Madonna Chaka khan Carly simon - coming around again<---super låt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå