Richard_87 Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Hei Jeg har bestilt meg Point of View GeForce 7800GT, men har lest den lager en del støy ved hard jobbing. Pc'n jeg har bestilt skal være så støysvak som mulig (vifter), så lurte på hvilken vifte som ville passet best til skjermkortet? Da tenker jeg på hvor godt den kjøler og støy. Har sett på Zalman VF700, er denne god? Skal bestille så fort som mulig så setter pris på forslag / svar Richard EDIT: beklager feilpostet Endret 10. desember 2005 av Richard_87 Lenke til kommentar
Humbug Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Har en vf700 en og er strålende fornøyd. Den skal passe til kortet ditt etter hva jeg har hørt her på forumet, men kan ikke garantere. Vil si det er den beste gpu-luftkjøleren men så er det ikke så mye konkuranse heller. Du kan jo se på ac silencer rev5 men den kan du ikke bytte over når du kjøper nytt skjermkort og kjøler kanskje ikke helt like godt som zalmanen. Har aldri hatt en så skal ikke utale meg for høyt. Husk artic silver. Gjør en god del forskjell AC silencer Endret 10. desember 2005 av Humbug Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Eg har sjølv Zalman VF-700Cu på mitt PNY Verto GeForce 7800-kort, og den er god som gull! Går stille, sjølv på full fart (eg har kobla den til ei viftestyring med temperatursensor), og kjøler bra. Eg har overklokka kortet så langt det går, og har aldri sett temperaturar over 60 grader, sjølv etter fleire timar med speling. Denne anbefalast på det varmaste! Dessutan er eg einig med Humbug: Bruk Arctic Silver kjølepasta! Endret 10. desember 2005 av Garegaupa Lenke til kommentar
Richard_87 Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 ok, takk for svar. da blir det zalman vifta og artic silver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå