monzilla Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Beklager en dårlig emnetittel, jeg fant ikke bedre måter å formulere spørsmålet mitt på. Jeg har alltid fulgt prinsippet med å kjøpe high-end utstyr. Jeg vil påstå at det er bedre å kjøpe noe veldig bra skjeldent, enn å kjøpe noe midt på treeet ofte. Hvordan stiller dere dere til dette? Er det bedre å spytte ut 5000 kroner for det beste på markedet nå, ha dette i to-tre år for å bytte det ut med det som er best da, eller er det bedre å kjøpe til halvparten av prisen og heller bytte det ut oftere med bedre modelller? Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Jeg kjøper som regeldet beste/nest beste og bytter rett før neste generasjon kommer til markedet. Da har prisen som regel ikke sunket noe særlig. Jeg solgte mitt Radeon 9700Pro for 3000kr. Jeg kjøpte det for 3080kr. jeg solgte et X800XT for 3500kr. Jeg kjøpte det for 4000kr. Jeg kjøpte to stk GF7800GT for 6000kr og antar jeg får solgt de for en hyggelig penge om 4-5mnd. Endret 10. desember 2005 av oddarne84 Lenke til kommentar
juleribba Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Sant det odd arne sier, gjelder og selge mens ditt gamle fortsatt er endel verdt. Fikk 2200 for min ps2 for en måned siden, kan ikke tenke meg at det er mange som gir det for den i dag. ( når 360 er på markedet) Pleier og kjøpe det nest beste jeg. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Kommer litt an på hva jeg har fra før av, og hva skjermkortet(=hvilket spill jeg spiller mest) skal brukes til. Så har vel også inntekten jeg har, noe med valget av skjermkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå