Einar n Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Sukk. Prøvde å start opp den stasjonære pcen min i går. (amd xp2000) Det som skjedde var at pcen nektet å loade windows, den bare restarter seg gang på gang. Etter jeg får opp spørsmål om jeg vil loade i sikkermodus restartes den, velger jeg sikkermodus tar det 2 sek lengre før den restartes. Prøver jeg å boote fra windows-cd kilkker installasjonen(prøvd med 2 forskjellige harddisker) Det jeg har prøvd: -Skifte harddisk -Skifte skjermkort -Skifte ram - Koble vekk alt untatt skjermkort, hdd, hk, ram, cpu og psu Etter min mening kan det vel bare være cpu, psu eller hovedkortet som kan være ødelagt. Noen som vet hva problemet kan være?? Begynner å bli desperat Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 prøvd å resette bios`?.. eller clear cmos?.. eller oppdatert bios? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Hvilken strømforsyning har du? Har du mulighet til å låne en med noen du kjenner? Lenke til kommentar
Einar n Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 Hvilken strømforsyning har du? Har du mulighet til å låne en med noen du kjenner? 5278238[/snapback] Har en zalman strømforsyning av et eller annet slag. Skal låne med meg en anne psu. Får teste å resette bios når jeg kommer hjem. Takk for svar Lenke til kommentar
Einar n Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Har nå prøvd en annen strømforsyning uten hell, clear bios funket heller ikke Kan det hjelpe å oppdatere bios ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå