Bahamut Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Jeg for en merkelig meling når jeg prøver å starte F.E.A.R opp, den leter etter en D3dx9_27.dll fil. Jeg har spurt andre som har spillet, å de sier at denne filen finnes ikke. Andre enn meg som har tatt dette problemet? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 http://www.toymaker.info/Games/html/d3dx_dlls.html Lenke til kommentar
NooN Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 last ned nyeste direct-x og prøv da.... Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 (endret) Vel, problemet er at jeg ikke klarer å installere DirectX 9.0c Endret 12. desember 2005 av Bahamut Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Litt OT her, men at folk skriver hardcore dialekt/sms språk er ikkje satt så stor pris på Håper du får start på spillet ditt Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Vel, problemet e at eg ikke klarer å installere DirectX 9.0c.....eg klare å åpne fila men selve installasjonen skipper han....å sier plutelig at installasjonen er gjort....trenger iche engang å restarte... forstår ikke hva så kan være galt, har prøvd å reinstalere XP....riktignåkk me SP2 som jeg trodde hadde 9.0c inne mn bare 9.0b.....prøvd å laste ned den siste XP jeg kunne finne fordi jeg tror at SP2 skal ha 9.0c lag inn.... For krysse fingrene å se.. 5284203[/snapback] SP2 har Dx 9.0c. Har du prøvd å avisnatlere spillet og instalere det på nytt? Legg inn de nyeste skjermkort drivere og chipsett drivere. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 Det står at jeg kun har 9.0b på dxdiag. Jeg for å installere XP på nytt med den siste CD'en jeg har fått tak i. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Det står at jeg kun har 9.0b på dxdiag. Jeg for å installere XP på nyttmed den siste CD'en jeg har fått tak i. 5284635[/snapback] Siste cd'en du har "Fått tak i" jah.. pleier faktisk ofte å ha noe å si det også Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 DX fila, skal jo ligge på spilleplaten da, eller du kan laste den ned herifra Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 DX fila, skal jo ligge på spilleplaten da, eller du kan laste den ned herifra 5284654[/snapback] Jeg vet jo det, men problemet er at jeg ikke for installert DirectX 9.0c.... han vil ikke lenge inn filene, bare skipper selve installeringen, trykker next å vips så er ejg plutseli ferdig...... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Skjer her også, men da tyder det på at DirectX ER installert Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Har trådstarter prøvd linken jeg ga? http://www.toymaker.info/Games/html/d3dx_dlls.html Last ned filen du mangler derifra og installer den. Var en annen her på forumet med det samme problemet og det fungerte for han/hun! Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2005 (endret) Har trådstarter prøvd linken jeg ga? http://www.toymaker.info/Games/html/d3dx_dlls.html Last ned filen du mangler derifra og installer den. Var en annen her på forumet med det samme problemet og det fungerte for han/hun! 5286865[/snapback] Vel, problemet var at jeg hadde DX 9.0b, å fikk ikke lagt inn DX 9.0c. Har nå fått en annen versjon av Xp, en nyere me 9.0c innlagt i SP2......fikk samme problemet men nå gjorde jeg det du sa å det funker, takker så mye Endret 14. desember 2005 av Bahamut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå