Gå til innhold

Ikke lenger Everest til folket


Anbefalte innlegg

Til min store forskrekkelse ser jeg at Everest Home edition ikke lenger vil være freeware.

Lavalys leaves freeware development efforts dedicating all resources to its EVEREST commercial products line

 

LAVAL, CANADA – December 5, 2005 – After 10 years of active development and presence in the freeware market, EVEREST Home Edition (the successor of AIDA32) is being discontinued on December 1, 2005 however, all online content related to freeware products are removed from our website already.

 

Dette syns jeg i alle fall var veldig synd, da jeg syns Everest har vært en nyttig venn ved klokking, eller for å finne ut hva som er det egentlige innholdet i maskiner.

 

Hva vil dere andre bruke i steden, jeg har ikke prøvd så mange slike programmer, har i grunn mest erfaring med Sisoft sandra, og Everest. Er ikke så begeistret for Sisoft, så hvilke andre kan da anbefales?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Anderssb Postet i dag, 14:59

  QUOTE(jaujau @ 10/12-2005 : 15:16)

Trist i grunn. Everest er et must etter formatering på enhver pc mener jeg  Veldig nyttig program.

 

 

Så enig, så enig... 

Ja, jeg kjente panikken da jeg etter å ha satt opp en ny maskin nå gikk til Lavalys for å hente ned- også var den ikke lenger der...

 

Heldigvis er det fortsatt mulig og laste ned fra enkelte andre steder, så jeg har tatt vare på en Everest.exe for fremtidig bruk nå. Men det vil jo etterhvert bli mindre og mindre aktuelt og bruke, ettersom det kommer nye sokler osv som ikke lenger vil gjenkjennes.

 

Men det blir vel jul i år også... :p , noen som har forslag til gode arvtagere?

Endret av pcp160
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...