Gå til innhold

De sangene du helst ville hørt på et juleball?


Kakofoni

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...
Hva er det med metalfolk og den sykelige trangen til å dytte musikken sin nedover halsen på folk i alle mulige situasjoner? Hvorfor ikke bare innrømme at ulike typer musikk har hvert sitt virkeområde?

 

Jeg drar ikke fram Slomo på fest, liksom.

 

Spørsmålet var kort å greit va DU ville hørt på et juleball. Hvis du kun hører på metal musikk, skjønner jeg godt du hadde koset deg på et juleball med det du liker.

Lenke til kommentar
Spørsmålet var kort å greit va DU ville hørt på et juleball. Hvis du kun hører på metal musikk, skjønner jeg godt du hadde koset deg på et juleball med det du liker.

Hvis jeg bare skulle spilt "min" musikk på fest, hadde det faen meg blitt en dårlig fest. At metalheadz ikke klarer å forstå det prinsippet er jo bare trist.

Lenke til kommentar
Spørsmålet var kort å greit va DU ville hørt på et juleball. Hvis du kun hører på metal musikk, skjønner jeg godt du hadde koset deg på et juleball med det du liker.

Hvis jeg bare skulle spilt "min" musikk på fest, hadde det faen meg blitt en dårlig fest. At metalheadz ikke klarer å forstå det prinsippet er jo bare trist.

 

cunT... Hvorfor går du så hardt ned på metallhodene? Folka som har foreslått Hip-Hop, Rock, Disco og Blues har gjort akkurat det samme som du forbanner òss for. Tråden gikk ut på å fortelle hvilken sang man helst ville hørt på et juleball, og det er alt vi har gjort. Metallhoder som discoberter og Hip-Hop'ere.

 

Ingen her som har sagt at sangen "dems" skulle spilles gjennom hèle juleballet.

 

Hvis dette kun er et utbrudd av en irritasjon du har hatt ovenfor andre metallhoder, foreslår jeg at du tar det opp med dem det gjelder og slutter å plage oss andre med dine generaliserende fordommer.

Lenke til kommentar

Det hjelper ikke din sak å komme med personangrep, for å si det sånn. Det er ufattelig infantilt av deg og direkte latterlig. Og jeg må beklage på det aller sterkeste at jeg har plaget deg :'(

 

Det er påfallende at mange av de andre anbefalingene av variert musikk er nettopp variert mens når det dreier seg om metal, så er det bare metal det stort sett skal gå i \m/

 

Hadde vært et skikkelig utrivelig ball. Hvordan skal folk danse close under hyperaggressiv gitarspilling og dobbel pedaltromming? ;)

Lenke til kommentar
Hadde vært et skikkelig utrivelig ball. Hvordan skal folk danse close under hyperaggressiv gitarspilling og dobbel pedaltromming? ;)

 

Fjortizzjenter danser ikke close på et et sånt ball untatt i slutten og da er det til Westlife e.l. Det er bare voksenball de virkelig danser. Hvis du hadde satt på Slayer(Thrash metal) eller noe trance så hadde dansing vært akkurat den samme. Hopping og skriking rett opp og ned. I hvertfall etter det jeg har erfart etter to skoleballdisco

Lenke til kommentar

Noe av det finurlige er at mange metalheadz overser hva metal er og ikke er. Metal er ikke lagd for allmennheten, det er lagd ut fra helt andre forutsetninger. Hvis metal hadde begynt å bli spilt på MTV og de store plateselskapene hadde bestemt seg for å gjøre dette til den nye strømlinjeformede popsjangeren, ville det ha mistet mye av sin brodd. Hvis alle 12 år gamle jenter hadde begynt å digge denne "barske" og "onde" musikken, hadde det bare blitt enda mer parodisk og paradigmet hadde gjort om metal til sukker og J-pop til det metal prøver å være i dag (det er det jo på mange måter også) :)

 

Forumet blir jo totalt ubrukelig hvis metalheadz kommer med de sedvanlige metalanbefalinger i alle mulige temaer. "Nevn beroligende låter, svar: Bethlehem - Schatten aus der Alexander Welt." Og så videre.

 

Jada, musikksmak er personlig og alt det der, men ærlig talt. Metal er ikke all musikk her i verden. Men når det er sagt, har det kommet noen gode metalforslag her i henhold til juleball, som f.eks. det å skremme vekk slappfiskene mot slutten :wee:

Lenke til kommentar

Hoho, minner meg på et skole-disco for et år siden. Alle gikk rundt og danset og hadde det det gøyt bortsett fra "metall-kidza" som gikk rundt og sutret over hvor dårlig musikken var. Men så skulle DJen spille noe Rock n' Roll lixm og satte på Rage against the machine. Da skulle de bevise at de var ordentlige "metal-folk" og prøvde å lagde en liksom mosh-pit midt i gymsalen på et skole disco i 8 og dyttet alle mens de skrek "METAAL!" Hva faen lixm?

Endret av NisseGutteN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...