bigbeast Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 heisann nå har jeg skaffa meg most wanted blackEdtion saken er det at når jeg skal innstalere det så kommer en melding opp You must have directx 9 ore higher men jeg har 9.c..til og med installert flere ganger..men datan skjønner det ikke hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
BKB Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Hmm, sikker på at den ikke bare maser om directx uansett om du har det eller ikke? også er valget om du skal installere det eller ikke? Mener å huske det var noe sånt når jeg installerte det ihvertfall. Lenke til kommentar
bigbeast Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 Hmm, sikker på at den ikke bare maser om directx uansett om du har det eller ikke? også er valget om du skal installere det eller ikke? Mener å huske det var noe sånt når jeg installerte det ihvertfall. 5277139[/snapback] jeg pår bare lov til og tykke ok..og da slutter den installen Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Hvilket grafikkort har du? Lenke til kommentar
bigbeast Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 Hvilket grafikkort har du? 5277154[/snapback] x700 pro..256mb..så feil er nok ikke der..! Lenke til kommentar
BKB Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Jeg spurte min gode venn Google om flere hadde samme problemet. viste seg at det var endel. ta en titt Her Edit: Skriveleif er en mindre god venn. edit2: ser ut til at du trenger login for å kikke på de screenshotsa, my bad. Endret 10. desember 2005 av BKB Lenke til kommentar
bigbeast Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 Jeg spurte min gode venn Google om flere hadde samme problemet. viste seg at det var endel.ta en titt Her Edit: Skriveleif er en mindre god venn. edit2: ser ut til at du trenger login for å kikke på de screenshotsa, my bad. 5277166[/snapback] takker Lenke til kommentar
bigbeast Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 funker nå!! takker og bukker for hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå