A!1 Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Jaja. Vi skal alle dø en gang, og det er ganske trivielt. Akkurat denne saken føler jeg er litt spesiell. Å ta livet av seg er kanskje det mest fornuftige Michael Jackson har gjort i hele sitt liv. At det tok så lang tid er helt utrolig, tatt i betrakning hva slags freak han er. R.I.P. (Pieces) 5279335[/snapback] Hvem er du til å dømme andre? Jeg tror oppriktig talt at verden hadde vært et mye bedre sted uten slike som deg i den! Du burde særiøst tenke gjennom livet ditt på nytt. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Leste dette på txt tv i går og trodde greit lite på det da, og fikk det bekreftet da noen her før i posten la til den linken.(takk for den ) MJ ble som sagt IKKE funntet skyldig i pedo anklagelsene og derfor er det feil og kalle han for pedofil. Men skal mer enn gjerne gi min mening om at han ikke er helt frisk i hodet som han engang før i tiden var. Var stor fan av musikken hans som liten, fra 5år og opptil 13, så har alle skivene hans i cdhylla enda, dog ikke så mye brukt lengre... Men og ønske han død pga noen feiltrinn er jo bare idiotisk, er nok en god del galere og farligere folk for små barn løpende rundt i alle landets byer. Tenk litt før dere annklager en for pedofili når det ikke er noen beviser på det..... Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Pedobear approves of this thread. Hørte litt på Jackos musikk tilbake på midten av 80-tallet, men kan vel ikke si jeg var en fan slik sett. I senere tid synes jeg musikken ble for femi, jeg likte vel egentlig ikke noe særlig av det som ble gitt ut. Uansett om han antastet noen av disse barna eller ikke, så ville jeg aldri sendt dem (hvis jeg hadde noen) avgårde til en mann som sover i sengen med dem og whatnot. Det er jo selvfølgelig ikke normalt hva enn man måtte mene. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Pedobear approves of this thread. Hørte litt på Jackos musikk tilbake på midten av 80-tallet, men kan vel ikke si jeg var en fan slik sett. I senere tid synes jeg musikken ble for femi, jeg likte vel egentlig ikke noe særlig av det som ble gitt ut. Uansett om han antastet noen av disse barna eller ikke, så ville jeg aldri sendt dem (hvis jeg hadde noen) avgårde til en mann som sover i sengen med dem og whatnot. Det er jo selvfølgelig ikke normalt hva enn man måtte mene. 5280386[/snapback] Var det jeg mente med at han ikke er helt frisk Lenke til kommentar
V-by Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 For noen år siden, ble ikke MJ anklaget for pedofili mot en mindreårig gutt? Men MJ betalte denne gutten mange millioner for å droppe anklagen...? Riktig eller feil.. MJ kan være litt tvilsom, men der er ingen grunn til å kalle han pedo. Han er jo bare et stort barn. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Han kan være tvilsom, ja.. Og ja, det er en grunn til å kalle ham pedo. han har jo hatt sex med småkids? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Har han? Da regner jeg med vi har sett en dom på det, ZeroMac? Uskyldig inntil det motsatte er bevist. Og, aurclever, teksten din lyste ikke ironi i det hele tatt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) Nei nei, har vel ikke sett noen dom på det. Men det var vel noe i media at han hadde hatt sex med han gutten fra "Alene hjemme" seriene...? Endret 11. desember 2005 av ZeroMac Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Nei nei, har vel ikke sett noen dom på det. Men det var vel noe i media at han hadde hatt sex med han gutten fra "Alene hjemme" seriene...? 5281787[/snapback] Var vel noko i mediene om at Eminem blei skutt og drept òg. Så han må da være død han da, siden det stod i mediene, liksom... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Nei nei, har vel ikke sett noen dom på det. Men det var vel noe i media at han hadde hatt sex med han gutten fra "Alene hjemme" seriene...? 5281787[/snapback] Var vel noko i mediene om at Eminem blei skutt og drept òg. Så han må da være død han da, siden det stod i mediene, liksom... 5281797[/snapback] Var ikke det jeg mente. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 dårligste disse tråden jeg har sett. Michael Jacksen fortjener bedre spør du meg. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Han er jo bare et stort barn. 5281598[/snapback] Absolutt. Han mistet hele barndommen hans pga av hans far som ville tjene penger. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Han er jo bare et stort barn. 5281598[/snapback] Absolutt. Han mistet hele barndommen hans pga av hans far som ville tjene penger. 5281847[/snapback] Jackson 5? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Nei nei, har vel ikke sett noen dom på det. Men det var vel noe i media at han hadde hatt sex med han gutten fra "Alene hjemme" seriene...? 5281787[/snapback] Var vel noko i mediene om at Eminem blei skutt og drept òg. Så han må da være død han da, siden det stod i mediene, liksom... 5281797[/snapback] Var ikke det jeg mente. 5281832[/snapback] Bra at du forklarer deg når du lager et nytt innlegg, da. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Han er jo bare et stort barn. 5281598[/snapback] Absolutt. Han mistet hele barndommen hans pga av hans far som ville tjene penger. 5281847[/snapback] Jackson 5? 5281853[/snapback] Ja. Blandt annet. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Nei nei, har vel ikke sett noen dom på det. Men det var vel noe i media at han hadde hatt sex med han gutten fra "Alene hjemme" seriene...? 5281787[/snapback] Var vel noko i mediene om at Eminem blei skutt og drept òg. Så han må da være død han da, siden det stod i mediene, liksom... 5281797[/snapback] Var ikke det jeg mente. 5281832[/snapback] Bra at du forklarer deg når du lager et nytt innlegg, da. 5281855[/snapback] Beklager. Hadde ikke Michael sagt at det var sant da? At han hadde ligget med han gutten fra 'Alene hjemme' seriene. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 teksten din lyste ikke ironi i det hele tatt. 5281775[/snapback] så de kraftige overdrivelsene sa deg ingenting? er nok bare du som mister grepet fredirk Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 teksten din lyste ikke ironi i det hele tatt. 5281775[/snapback] så de kraftige overdrivelsene sa deg ingenting? er nok bare du som mister grepet fredirk 5281997[/snapback] Beklager, men det var nok ironien din som ikke var tydelig. Jeg så ikke at innlegget var ironisk. Husk at vi er på et forum, og her kommer sterke meninger frem. Da er det vanskelig å være overdrivende ironisk. Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 jada jada jada. en nyhetsside med ingen respekt for seg selv lager en artikkel om at MJ er dau, og det blir funnet ut at det er tullball. dette var omtrent like overraskende for meg som vann i atlanterhavet. kan vi vennligst fortsette med livene våres uten å plage en stakkars mann med mentale lidelser, takk? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) Nei nei, har vel ikke sett noen dom på det. Men det var vel noe i media at han hadde hatt sex med han gutten fra "Alene hjemme" seriene...? 5281787[/snapback] Macaulay Culkin og MJ er venner, på samme måte som MJ og Omar-duden fra Norge er venner. Puler du dine venner? Endret 11. desember 2005 av sluffy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg