Gå til innhold

Michael Jackson død?

Cuneax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan vet dere bastande unger at han virkelig har "gratinert loffen i småbarn." da?

Han virker splitter pine gal, men han ble frikjent i retten, tviler på at noen har skikkelig bevis på at han har forgrepet seg på barn da. "Uskyldig til det motsatte er bevist" er det noe som heter.

Lenke til kommentar

Trist å lese alle de respektløse svarene som kommer inn fra forumbrukere her.

''Yes, det var faen meg på tide!''

Haha, endelig.

:nei: Eier dere ikke skam? Dere vet ingenting om han! Han er kanskje litt rar/gal, men han ble faktisk frikjent, og dere har ingen beviser på at han faktisk har gjort noe galt.

At dere kan si noe sånt! Jeg...har ikke ord. :ermm: SKAM DERE!

Lenke til kommentar
Han er en freak.

5279822[/snapback]

Du er en forbanna tosk.

^Grunnløs påstand, verdt null, i likhet med din grunnløse påstand.^

Jeg vet ikke noe om deg, og jeg regner med at ikke du har blitt voldtatt av mannen e.l. siden du så hardnaket kan påstå at han er en freak.

Lenke til kommentar
jeg lyver hvis jeg sier at jeg ikke ble overlykkelig da jeg leste navet på denne tråden. "endelig er vi kvitt det premenstruelle pedosvinet" tenkte jeg.

så derfor håper jeg med hele mitt iskalde hjerte at det her stemmer.

ned med pedomichael!

5277176[/snapback]

Vel, du ble overlykkelig? Fattig liv du har?

Han ble dømt? Neei? Er han da uskyldig? mener du det motsatte så gå til sak..go you!

Lenke til kommentar

Enig med Nevnarion. Liten respekt for en mann som revolusjonerte musikkverdenen. Han ble frifunnet for pedofili beskyldningene i retten, så å kalle han en premenstuell pedo er vel å gå litt for langt? : P

Men ja.. Mannen er så godt som gal. Ikke rart når du har vokst opp som overmenneske. Han har alltid vært stjerne, alltid vært "bedre" enn andre. Ikke rart det går til hodet på folk etter en stund.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

synes synd på han stakkars michael, han virker som om han er et barn inni hodet. Han ble populær med musikken sin, men hjelp pga faren har han ikke fått.

BEAT IT (hrhr), Michael pwne! Får håpe det ikke er sant at han er død, det blir et trist kapittel i musikkhistorien. Snart er det ikke flere brae musikanter igjen, bare mainstream folk som med hjelp av datamaskiner og andre folk lager "musikk" (tenker på dagens pop)

Lenke til kommentar

Dette var kanskje en av de mest tullete trådene på lenge..

Ja mannen har gjordt mye dumt (barn fra balkongen etc)

Men tror den stakkars mannen ikke har hatt det bra og da snakker vi over en _lang_ tid..

Tenk å bli trøkt in i rampelyse som liten gutt av sin familie, aldrig ha noen som helst barndom og ha en far som er strengere enn de fleste andre, fyren lever sin barndom nå, han bor/bodde på

i en fornøyelses park, han omgikk med barn (tvilsomt, ja kanskje, men uskyldig til det motsatte er bevist).

Det er rart hvordan mange blir helt vrid av media sin vinkling på saker.

Mannen var ett musikalsk geni, han har samlet inn masse penger til områder som har vært rammet av katastrofer og hjulpet masse.

Lenke til kommentar

Vi er ikke i den posisjon at vi kan uttale oss om hans uskyld eller skyld. Vi kan egentlig bare holde kjeft og tro eller ikke tro på det media serverer oss på sølvfat.

Jeg synes Michael Jackson var er virkelig god artist, som danser og synger utrolig bra. Dog han har mistet noe av det han hadde på den tiden, er han fortsatt et menneske.

Lenke til kommentar

MJ's pedosak har blitt blåst noe voldsomt opp i media, det er sannsynligvis snakk om en fjær som ble til fem høns. MJ kan ha gått over streken en gang, men jeg tviler på at han har misbrukt noen seksuellt.

Når det gjelder MJ's rare oppførsel skyldes det at han (i likhet med mange andre kjendiser som oppfører seg merkelig) har Aspergers Syndrom.

EDIT: Tviler på at MJ er død. For noen år siden gikk det rykter om at Eminem hadde blitt skutt og drept, som vi alle vet stemte ikke det.

Endret av superseven
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...