Skurupu Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Skjønner ikke hva folk har imot Micheal. Han er ikke pedofil og han er en dyktig artist som har gjort mye for musikkverdnen. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Det har blitt "kult" og ikke like Michael Jackson.. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Det har blitt "kult" og ikke like Michael Jackson.. 5278141[/snapback] Riktig, så derfor liker ikke jeg han heller. edit: anyways.. bare bullshit det der, akkurat som da jackson satt i retten. Endret 10. desember 2005 av geedoo Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Hvordan vet dere bastande unger at han virkelig har "gratinert loffen i småbarn." da? Han virker splitter pine gal, men han ble frikjent i retten, tviler på at noen har skikkelig bevis på at han har forgrepet seg på barn da. "Uskyldig til det motsatte er bevist" er det noe som heter. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Jaja. Vi skal alle dø en gang, og det er ganske trivielt. Akkurat denne saken føler jeg er litt spesiell. Å ta livet av seg er kanskje det mest fornuftige Michael Jackson har gjort i hele sitt liv. At det tok så lang tid er helt utrolig, tatt i betrakning hva slags freak han er. R.I.P. (Pieces) Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Nei hvor skuffet da jeg leste hoax linken:( qq, så må vi likevel vente. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Det har blitt "kult" og ikke like Michael Jackson.. 5278141[/snapback] Akkurat som det er "kult"å ikke like Bush. Eneste forskjellen er at Jackson ikke har gjort noe. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 "Det var da ikke rart" tenkte jeg da jeg så det. Er liksom noe som ikke hadde forundret meg om han hadde gjort med alt det styret. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Trist å lese alle de respektløse svarene som kommer inn fra forumbrukere her. ''Yes, det var faen meg på tide!'' Haha, endelig. Eier dere ikke skam? Dere vet ingenting om han! Han er kanskje litt rar/gal, men han ble faktisk frikjent, og dere har ingen beviser på at han faktisk har gjort noe galt. At dere kan si noe sånt! Jeg...har ikke ord. SKAM DERE! Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Han er en freak. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Han er en freak. 5279822[/snapback] Du er en forbanna tosk. ^Grunnløs påstand, verdt null, i likhet med din grunnløse påstand.^ Jeg vet ikke noe om deg, og jeg regner med at ikke du har blitt voldtatt av mannen e.l. siden du så hardnaket kan påstå at han er en freak. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 jeg lyver hvis jeg sier at jeg ikke ble overlykkelig da jeg leste navet på denne tråden. "endelig er vi kvitt det premenstruelle pedosvinet" tenkte jeg.så derfor håper jeg med hele mitt iskalde hjerte at det her stemmer. ned med pedomichael! 5277176[/snapback] Vel, du ble overlykkelig? Fattig liv du har? Han ble dømt? Neei? Er han da uskyldig? mener du det motsatte så gå til sak..go you! Lenke til kommentar
Agres Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Enig med Nevnarion. Liten respekt for en mann som revolusjonerte musikkverdenen. Han ble frifunnet for pedofili beskyldningene i retten, så å kalle han en premenstuell pedo er vel å gå litt for langt? : P Men ja.. Mannen er så godt som gal. Ikke rart når du har vokst opp som overmenneske. Han har alltid vært stjerne, alltid vært "bedre" enn andre. Ikke rart det går til hodet på folk etter en stund. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 En ting sm gjør han gal er å holde babyer utenfor balkonger... Ja han er gal... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 synes synd på han stakkars michael, han virker som om han er et barn inni hodet. Han ble populær med musikken sin, men hjelp pga faren har han ikke fått. BEAT IT (hrhr), Michael pwne! Får håpe det ikke er sant at han er død, det blir et trist kapittel i musikkhistorien. Snart er det ikke flere brae musikanter igjen, bare mainstream folk som med hjelp av datamaskiner og andre folk lager "musikk" (tenker på dagens pop) Lenke til kommentar
Irons Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Dette var kanskje en av de mest tullete trådene på lenge.. Ja mannen har gjordt mye dumt (barn fra balkongen etc) Men tror den stakkars mannen ikke har hatt det bra og da snakker vi over en _lang_ tid.. Tenk å bli trøkt in i rampelyse som liten gutt av sin familie, aldrig ha noen som helst barndom og ha en far som er strengere enn de fleste andre, fyren lever sin barndom nå, han bor/bodde på i en fornøyelses park, han omgikk med barn (tvilsomt, ja kanskje, men uskyldig til det motsatte er bevist). Det er rart hvordan mange blir helt vrid av media sin vinkling på saker. Mannen var ett musikalsk geni, han har samlet inn masse penger til områder som har vært rammet av katastrofer og hjulpet masse. Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Vi er ikke i den posisjon at vi kan uttale oss om hans uskyld eller skyld. Vi kan egentlig bare holde kjeft og tro eller ikke tro på det media serverer oss på sølvfat. Jeg synes Michael Jackson var er virkelig god artist, som danser og synger utrolig bra. Dog han har mistet noe av det han hadde på den tiden, er han fortsatt et menneske. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Vel, du ble overlykkelig? Fattig liv du har?Han ble dømt? Neei? Er han da uskyldig? mener du det motsatte så gå til sak..go you! 5279947[/snapback] hoho, her har vi en som ikke forstår seg på litt søt ironi folkens Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) MJ's pedosak har blitt blåst noe voldsomt opp i media, det er sannsynligvis snakk om en fjær som ble til fem høns. MJ kan ha gått over streken en gang, men jeg tviler på at han har misbrukt noen seksuellt. Når det gjelder MJ's rare oppførsel skyldes det at han (i likhet med mange andre kjendiser som oppfører seg merkelig) har Aspergers Syndrom. EDIT: Tviler på at MJ er død. For noen år siden gikk det rykter om at Eminem hadde blitt skutt og drept, som vi alle vet stemte ikke det. Endret 11. desember 2005 av superseven Lenke til kommentar
Toxon Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 I går stod det at artikkelen fremdeles var under utvikling og at den hadde blitt publisert for 8 minutter siden. Det står det ennå, og artikkelen har ikke blitt noe lengre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg