ZerBox Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Er det trygt nok å bare kjøre Windows XP sin innebygde Firewall, eller bør en bruke et annet program? Bruker Sygate Personal Firewall nå, men vurderer å gå over til bare å bruke XP sin. Mye på grunn av at Sygate Personal Firewall etter hvert blir lagt ned? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Branmuren i windows er ikke trygg. Dette testet jeg vet at Jeg hadde den aktivért, sammen med brannmur i router og i hovedkort. Likevel klarte ZoneAlarm å stoppe over 20000 hackerangrep, som slapp rett forbi brannmuren i windows. Desverre har utviklingen av Sygate Personal Firewall stoppet, så da er vel ZoneAlarm et godt alternativ. I dag bruker jeg selv Sygate Personal Firewall, men jeg skal gå over til ZoneAlarm om 1-2 måneder. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Det skjedde en god del med Windows brannmuren i SP2, og jeg finner den trygg nok. Har aldri merket noen hackerangrep. Innleggene jeg finner på dette søket tyder ikke på at Windows brannmuren er utrygg. http://www.google.no/search?hl=no&q=window...p2+review&meta= Så får du velge hvem du stoler på Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) firewaller er bare i vegen for kreativ data forsking vekk med det, fysjomfeis! Endret 11. desember 2005 av Cornel Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 firewaller er bare i vegen for kreativ data forsking vekk med det, fysjomfeis! 5280039[/snapback] Lenke til kommentar
chriskro Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) Jeg tro at det er ikke helt bra med xp firewall, jeg opplever at min firewall er grå kan ver ken trykke på av eller på, jeg kan selvsagt bruker register for å gjøre dette eller policies men fremmdeles brannmuren er " GRÅ" Er det noen som vet på hvorden jeg løser dette? Endret 11. desember 2005 av chriskro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå