MagnusW Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Jeg har bestemt meg for å brenne CD'er i julegave til min kjære familie:) -Til min far skal jeg lage en "Pappa's Greatest Hits" med hans yndlings sanger. Han liker Bob Dylan, U2, Coldplay, Mark Knopfler, The Beatles o.l. Men jeg vet ikke helt hvilkene sanger. Dere som liker sånn musikk, kan dere si hvilke sanger som er bra som jeg må ha med på CD'en? - Til mamma skal jeg lage en CD med jule musikk. Har funnet: All I want for Christmas is you - Mariah Carey Baby please come home - Mariah Carey Winter Wonderland - Jewel So this is Christmas - Celin Dion Driving home for Christmas - Chris Rea Noen flere julesanger jeg må ha med? - Til min søster aner jeg ikke hva jeg skal ha. Noen forslag? Hun er 12 år. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 ta en titt på vglista topp20 og brenn en cd med sangene som ligger der. da blir nok søstern din fornøyd.. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Til søstera så kan du prøve Lene Marlins debut-album, radiovennlig men samtidig ganske brukende musikk. Eller så kan du prøve Björks første album denne er _kanskje_ litt for eksperimentell, men svært god musikk. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Søsteren din på 12 digger sikkert det meste av listepop. Forhør deg med andre jenter, de kan sikkert hjelpe også Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 ja, det var det jeg hadde tenkt egentlig. Listepop og VG lista er sikkert knall Men ingen som kan hjelpe meg med jule sanger eller "pappa"-musikk (no offence altså, jeg liker litt sånn musikk jeg også) hehe Lenke til kommentar
uro Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Jule musikk finner du mange gode forslag på her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=494028&hl= Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Vel først må jeg si at foreldre også er individer med egen smak osv... men folk som er eldre liker gjerne musikk fra sin ungdomk. Vet at faren min elsker Pink Floyd, i fjor kjøpte jeg en plate fra dem og den falt godt i smak. Av dem så anbefaler jeg Dark Side of the Moon da denne er relativt radiovennlig(men samtidig bra). Og til moren din kan du kanskje gi en Frank Sinatra samleplate med julesanger? (Ser de selger sånt for tiden..) Endret 10. desember 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå