B.H.H Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Hei! Fikk en Linksys WRT54G i posten. Har koblet til 3 maskiner(to via wlan) og det fungerer fint. Tenkte å koble inn ADSL modemet(SpeedTouch 510 fra telenor) men det vil ikke fungere. Når jeg prøver å konfigurere internetten på routern får jeg beskjed om at den ikke finner noen internet tilkobling. Lurer på om det kan være noe med at det er innebygd router i modemet og at det blir en feil med det Er det mulig og disable routerfunksjonen slik at det bare blir aksesspunkt? Hr ganske lit peiling på trådløse nettverk, men håper jeg kan få noe hjelp her Edit: jeg kommer foresten ikke inn på router, skriver inn det pw som det står i guiden som følger med, men kommer likevell ikke inn Endret 10. desember 2005 av B.H.H Lenke til kommentar
jdmonstad Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Forsøk å plugge kabelen fra Speedtouch-en i en av LAN-portene på LinkSys-en, altså ikke i WAN-porten. LinkSys-en vil da fungere som et aksesspunkt og ikke en ruter. Lykke til! Mvh JDM Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Forsøk å plugge kabelen fra Speedtouch-en i en av LAN-portene på LinkSys-en, altså ikke i WAN-porten. LinkSys-en vil da fungere som et aksesspunkt og ikke en ruter. Lykke til! Mvh JDM 5276890[/snapback] fungere nå Takker for svar Endret 10. desember 2005 av B.H.H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå