Gisse Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Nå SKAL valget taes.. Siden kameraet jeg i utgangspunktet ville ha ikke har TV-out måtte jeg lete etter noe annet.. Nå synes jeg at Det nye Casio QVR4 (4978,- OfficeShop) ser meget lovende ut.., men finner ingen tester av kameraet. Kan kameraet ta Compactflash? Siden det står at det er støtte for MMC og SD-kort, eller tar det bare disse. Hos PS Data står det at det er med 12MB MMC-kort. Er dette i tillegg til det interne minnet? Hvordan er kameraet opp i mot Finepixen? Svar ønskes kjapt? Noen som har handlet hos OfficeShop? Lenke til kommentar
superrune2 Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Casio kameraet er vel så nytt at det ikke er kommet til Norge enda. Men skal være enig med deg at kameraet ser veldig lovende ut. Men er det egentlig ikke samme kamera som Pentax optio 430rs Lenke til kommentar
Gisse Skrevet 4. september 2002 Forfatter Del Skrevet 4. september 2002 Er vel tilnærmet en blåkopi, foruten minnekort. Casioen tar ikke CompactFlash. Ser ut som at de har kameraet på http://www.officeshop.no (4977,-) og at de får det snart på PSdata?.. blir vel så jeg går for casioen dersom de får den inn til neste uke. Eneste minuset er at MMC og SD kort fortsatt er dyre. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Vi får snart en test av R3 på Digitalkamera.no. MLW Lenke til kommentar
Gisse Skrevet 5. september 2002 Forfatter Del Skrevet 5. september 2002 Får vi håpe at jeg klarer å vente med å handle til den kommer.... R-4 kommer vist 11 sept.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå