Feh Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) En gledens nyhet for alle Trance & Progressive fans Black Hole Recordings artist DJ Phynn skal lage den neste utgaven av In Trance We Trust, der han følger fotsporene til Misja Helsloot, Lars Holte, DJ Stigma, Cor Fijneman, Ton TB, Mark Norman, Johan Gielen og Eyal Barkan Jeg sier bare fy faen for et talent den fyren har, Phynn. Han signerte med Balck Hole (plateseskapet til bl.a Tiesto og Ton TB +++) tidligere i år, og alerede får han lage en av de mest populære cd-konseptene som har vært (blandt folk som liker progressive trance). Selv var jeg i nederland i helgen og hørte på Phynn (han spillte 1 times show etter Tiesto i heineken music hall) og jeg digget det jeg hørte. Han har også lansert en rekke singler som har blitt spilt utrolig mye av andre djs. Størte "hiten" hans er vel Phynn - Lucid. Skiva kommer i februar 06 Kilde: fra tiesto.com forum (må quote ettersom du må være medlem for å lese forumet) Black Hole Recordings is proud to announce the 11th edition of the illustrious In Trance We Trust series. No other than Black Hole's newest kid on the block DJ Phynn will compile and mix this upfront trance compilation following top dj's Misja Helsloot, Cor Fijneman, Ton T.B., Mark Norman, Stigma, Johan Gielen, Lars Holte and Eyal Barkan. Phynn was recently officially signed to Black Hole Recordings, not only as an artist but also as a talented dj. He is considered as one of the most talented young producers who are the future of electronic dance music and trance in particular. One of the main reasons Phynn has been signed to Black Hole Recordings is not only because he's a great producer but also because he is a very skilled dj. He already proved this with a killer set after Tiësto at the Tiësto presents Tiësto.com Party at HMH in Amsterdam for a sold out venue. Black Hole fans could see Phynn wasn't able to wipe out the big smile of his face during his flawless one hour set with his biggest hits Lucid, Tempest and his collaboration with Fictivision : Escape. Phynn's newest release, Close Encounter/Tempest on In Trance We Trust is already in the stores and the eleventh edition of In Trance We Trust by Dj Phynn will be available from February 2006. It´s a great honour to be part of the Black Hole team now and mixing this compilation is a dream come true!! Finne Jager a.k.a. Dj Phynn Endret 10. desember 2005 av Feh Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Fett da. Lucid-låta hans er jo bare helt konge! Kan ikke si jeg har hørt så mye annet av han, men det virker som han lager mye bra trance. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Takk for infoen, skal være på utkikk etter albumet når det slippes ut. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Av hans egen produksjoner/collaborations har han vel lansert: Phynn - Lucid Phynn - Exotica Phynn - Tempest Phynn - Close Encounter Fictivsion vs. Phynn - Escape Phynn - Solitude Phynn - High Tide + mange remixer av andre sanger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå