Lokiboki Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Jeg er veldig i tvil om hvilket av de spillene jeg skal velge.. Hadde egentlig bestemt meg for COD2,men når jeg så PDZ fikk jeg veldig lyst på dette.. Ser det får litt dårlige anmeldelser her i Norge,men USA hyller det! Spesielt multiplayeren sier de er bra.. Hva synes dere, hvilket burde jeg velge? Takk for alle svar Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Jeg er veldig i tvil om hvilket av de spillene jeg skal velge.. Hadde egentlig bestemt meg for COD2,men når jeg så PDZ fikk jeg veldig lyst på dette..Ser det får litt dårlige anmeldelser her i Norge,men USA hyller det! Spesielt multiplayeren sier de er bra.. Hva synes dere, hvilket burde jeg velge? Takk for alle svar 5276279[/snapback] Veldig veldig ulike meninger om dette spillet, men en ting kan ikke nektes på, og det er at PDZ er definitivt spillet å velge dersom du liker online-spilling og coop. PDZ har mulighet for 32 spillere online mens COD2 har bare mulighet for 8, altså 4on4 kamper, med tanke på størrelsen på brettene og at jeg er vandt med å spille dette spillet 16on16 så blir det gørrkjedelig mildt sagt. Singleplayer, har er det folk er veldig veldig splittet. Jeg personlig liker veldig godt retrostilen til PDZ, det er litt plasticfantastic, men jeg syns det er en alletiders visuell stil de har valgt. COD2, jeg spilte gjennom hele campaign på PC, og den er identisk med konsollversjonen. Syns igrunn det var grådig kjedelig og minst like lineært som noen vil ha PDZ til å være. Ikke det beste krigspillet som har blitt gitt ut med tanke på singleplayer for å si det sånn. Så jeg vil anbefale PDZ. Men andre vil ha totalt motsatt mening en meg, så jeg vil foreslå at du bare prøver å finne en måte å få testa begge spillene først. Men husk på, når du er ferdig med COD2, så er du ferdig med det, er ikke mye som lokker deg tilbake for å spille det en gang til eller bruke multiplayer mulighetene, mens PDZ så har du nesten ikke begynt en gang når du har spilt gjennom spillet. Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 Jeg er veldig i tvil om hvilket av de spillene jeg skal velge.. Hadde egentlig bestemt meg for COD2,men når jeg så PDZ fikk jeg veldig lyst på dette..Ser det får litt dårlige anmeldelser her i Norge,men USA hyller det! Spesielt multiplayeren sier de er bra.. Hva synes dere, hvilket burde jeg velge? Takk for alle svar 5276279[/snapback] Veldig veldig ulike meninger om dette spillet, men en ting kan ikke nektes på, og det er at PDZ er definitivt spillet å velge dersom du liker online-spilling og coop. PDZ har mulighet for 32 spillere online mens COD2 har bare mulighet for 8, altså 4on4 kamper, med tanke på størrelsen på brettene og at jeg er vandt med å spille dette spillet 16on16 så blir det gørrkjedelig mildt sagt. Singleplayer, har er det folk er veldig veldig splittet. Jeg personlig liker veldig godt retrostilen til PDZ, det er litt plasticfantastic, men jeg syns det er en alletiders visuell stil de har valgt. COD2, jeg spilte gjennom hele campaign på PC, og den er identisk med konsollversjonen. Syns igrunn det var grådig kjedelig og minst like lineært som noen vil ha PDZ til å være. Ikke det beste krigspillet som har blitt gitt ut med tanke på singleplayer for å si det sånn. Så jeg vil anbefale PDZ. Men andre vil ha totalt motsatt mening en meg, så jeg vil foreslå at du bare prøver å finne en måte å få testa begge spillene først. Men husk på, når du er ferdig med COD2, så er du ferdig med det, er ikke mye som lokker deg tilbake for å spille det en gang til eller bruke multiplayer mulighetene, mens PDZ så har du nesten ikke begynt en gang når du har spilt gjennom spillet. 5276492[/snapback] Takk =) Hehe, jeg har bare prøvd COD2, synes det virka gøy med en veldig fin grafikk.. Jeg er litt skeptisk til multiplayer-delen i COD2.. Tror nok jeg vil elske 1 spiller delen,men bli skuffet over det på live.. PDZ synes jeg virker litt som noe alla timesplitters 2. Noe jeg elsket! Derfor er jeg svært fristet til å kjøpe dette spillet. Spesielt med tanke på at jeg liker multiplayer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå