joma Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Hei! jeg har et lite problem... jeg har en hardisk 2,98 gb (C:) Jeg laster ned en del ting til kazaa, men når hardisken har mindre plass enn 1gb, kommer det opp at jeg har lite plass og at jeg må kjøre diskopprydding, og filene på kazaa viser failed. Hvorfor skjer det? kan jeg gjøre no med det? Det er jo litt plagsomt når jeg laster ned og kommer nesten til slutten på nedlastinga, og så møte failed. Mvh. Jon Magnus Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 kjøp deg en ny hd på 120gb Lenke til kommentar
en mann Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Det er ingen annen løsning. :sad: Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Sjekk først hvor stor disk BIOS'en din støtter. Eventuelt om du kan oppgradere BIOS'en til å klare store disker. Under 2GB???? Dette må være en neandertaler-maskin. :wink: Lenke til kommentar
joma Skrevet 3. september 2002 Forfatter Del Skrevet 3. september 2002 hallo!!!!1jeg er 14 år lite penger! Før har ikke denne beskjeden kommet får jeg har vært nede i 100-200mb og jeg gidder ikke kjøpe meg ny hardisk(har ikke råd) det må da finnes en løsning! Lenke til kommentar
joma Skrevet 3. september 2002 Forfatter Del Skrevet 3. september 2002 hallo!!!!1jeg er 14 år lite penger! Før har ikke denne beskjeden kommet får jeg har vært nede i 100-200mb og jeg gidder ikke kjøpe meg ny hardisk(har ikke råd) det må da finnes en løsning! Lenke til kommentar
en mann Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Har du CD rom? Eller du kan legge alt ut på disketter. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 koster jo ikke mer en 400,- får en 40Gb da, selv en 10 åring kan skaffe det på under 2 uker... "de smarte sparer, de dumme spiller dem bort på automater..." Lenke til kommentar
thaniel Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 400,- for en 40 Gb? Det hørtes f*** billig ut, sikker på at ikke noen har lurt deg nå da? For jeg hadde slått til som f*** selv. Hvor? Hvem? Når? Lord Thaniel ----------------------- When the cows fly high, dive for cover! Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 husker det desverre ikke, så den på tilbud på en nett-butikk for litt siden.. det billigste jeg finner i prisguiden nå er 643,- :sad: går jo altids an å kjøpr brukt, men da vet en jo aldri hva en får.. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Slett alle DivX-filmene dine, så blir det nok bedre plass skal du se! (eller slett noe annet du ikke trenger.. hvilket OS kjører du forresten? Du må forresten ha ny harddisk! 80GB til 900kr, det fikser du!) Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 bare hjelper til litt jeg, her er linken til 80Gb'en til 850,-... http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Urk IBM deskstar... ikke forvent å ha data'ene mere enn 3 måneder om gangen da.. det er nemlig en GRUNN til at den serien ikke produseres mer..... Lenke til kommentar
funky Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 ___________________________________________________ Urk IBM deskstar... ikke forvent å ha data'ene mere enn 3 måneder om gangen da.. det er nemlig en GRUNN til at den serien ikke produseres mer..... ___________________________________________________ diskserien som du påstår ikke produseres mer (deskstar gxp120) er faktisk en relativt ny serie fra ibm. Deskstar gxp60 og gxp75 derimot, produseres ikke lenger og har vert endel bråk rundt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå