aklla Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 jeg kan norsk, svensk(bedre enn en gjennomsnitt nordmann vil jeg tro), engelsk, en del tysk og litt vietnamesisk og koreansk Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Snakker flytende Dansk, Norsk og Engelsk, og rimelig godt Tysk. Skriver alle språk veldig bra, unntatt tysk, som jeg skriver helt greit (nok til kar.4 i GK) Jeg er den eneste i hele min store familie som er født i Norge, resten er fra Danmark. 5306066[/snapback] Jeg har dessverre glemt mye av min danskskriving. Blir dansk-norsk når jeg prøver. (4 år i Danmark) 5306165[/snapback] Jeg holder min vedlike ved å sende kort en gang i blandt til mine foreldres forelde Lenke til kommentar
applemania Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Jeg lærte litt tegnspråk i går Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Eg kan: Norsk Engelsk Ellers forstår no eg dansk og svensk og litt tysk da. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Norsk og engelsk.. Litt tysk, så er det jo svensk og dansk da.. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Norsk, engelsk, bittelitt tysk og bittelitt spansk. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Kan bruke norsk og engelsk, og skrive nynorsk(selv om det er hat og nekt). Kan forstå og bli forstått på tysk og holder på å komme meg inn i italiensk. Klarte å komme meg rundt sammen med mine små søsken i italia i sommer ved hjelp av en reisebok. Kan si bitelitt på tegnspråk, bla hvordan går det og hva heter du, jeg heter... osv. Men tviler på at jeg klarer å forstå svaret. Kan jo også \alfabetet så klart. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Norsk, engelsk, fransk Fransk skriver jeg bedre enn jeg snakker, men det går sånn passe. Kan en del latinske ord av en eller annen merkelig grunn Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Nederlandsk(morsmål), norsk, engelsk, tysk og litt spansk. Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Norsk Skriver og snakker engelsk brukande, vil jeg tro Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Norsk. (Såklart ) Flytende engelsk, skriftlig og muntlig. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 I spread liquid english ^^ har ganske god forståelse av Norsk, men er MYE bedre i engelsk har noe forståelse av nederlandsk og tysk. kan føre samtaler med folk fra irland og skottland, dansker snakker jeg ikke med og så kan jeg en del japanske ord og slikt som man lærer av tv/serier og tvilsome filmer ^^ Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Norsk Engelsk Tysk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 (endret) - Norsk (hater norsk, men bruker bokmål til vanlig. Nynorsk er bare hat!) - Engelsk (Engelsk er elsk, er ikke så god i muntlig, men eier i skriftlig ) - Svensk (Forstår språket, og kan skrive en del) - Dansk (Forstår språket, kan skrive en del) - Islandsk (Klarer å lese store deler av språket, tar bare litt tid) - Tysk (Forstår en god del bare det ikke snakkes for fort, å skrive er værre ) - Nederlandsk (Tysk innebærer jo en viss forståelse for nederlandsk også) Og så må vi ikke glemme: - HTML - CSS - PHP Tja, var vel det meste. Endret 20. desember 2005 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 I spread liquid english :!: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Kan det aller viktigste på spansk og litt portugisisk .. Litt norsk , litt engelsk. Prater ca 70% norsk , 29% engelsk og 1% andre ting.. kan somregel være ord spansk eller ord som ingen andre forstår.. ofte når jeg vrøvler Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Norsk, Engelsk og pisspreik... Lenke til kommentar
s0tarts Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 jeg kan nesten norsk! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Strengt talt så er vel dette egentlig en "telletråd". Det er nok fint få som er opptatt av hvilket språk andre kan. Slike tråder er det vanlig praksis å stenge, derfor begraver jeg denne under en haug med stein. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg