dysfunctional Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Snakker flytende norsk, engelsk og spansk. 5276717[/snapback] Flytende spansk? Hvordan har du lært deg det? edit: er ikke du fra chile elns? Endret 10. desember 2005 av ZeroMac Lenke til kommentar
Jackemeister Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 – Norsk (bokmål, nynorsken min er miserabel) – Engelsk (dialekten min er for det meste britisk, hender det kommer inn noen amerikanske ord her og der) De to språkene greier jeg ganske greit. Disse derimot greier jeg ikke .. veldig.. bra. – Tysk (kan få fram meningen i en tekst og holde en enkel samtale, men mer enn det blir litt problematisk) – Anglosaksisk (jeg prøver å lære* meg dette, sliter "litt" med verbbøyningen. Grammatikken minner meg grusomt mye om en blanding av tysk, engelsk, og nynorsk. Uttalelsen min er elendig. Bare for å ha sagt det: jeg var flinkere i tysk, enn det jeg er i anglosaksisk, i starten av åttende. Og det sier _ganske_ mye.) * det vil si at min eneste hjelp er noen få Internettsider som tilbyr et tilstrekkelig kurs. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Jeg kan norsk, dansk og engelsk. Bodde en del år i Danmark, så jeg vil påstå at dansken min er ganske bra. Folk hørte ikke at jeg var nordmann for å si det sånn. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Kan en del MS DOS, litt C-script, kunne litt Pascal tidligere, og kunne også litte gran Visual Basic og HTML tidligere.. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 I synkende rekkefølge sortert etter nivå: norsk, engelsk, latin, tysk, italiensk, fransk. Italiensken og fransken vil jeg forbedre, sistnevnte skal nok ordne seg greit, italiensk har jeg ingen god plan for foreløbig. Jeg vet ikke om jeg gidder å bry meg med å lære flere språk, land der det ikke snakkes noen av disse kommer jeg neppe til å ta meg bryet med å besøke særlig ofte. 5277009[/snapback] Japan og Kina er vel interessante land med gode muligheter? Ellers en imponerende rekke. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) hovedsaklig norsk, engelsk og fransk Endret 10. desember 2005 av AndyF Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Kan gjøre meg forstått på engelsk, norsk og tegnespråk mellom to individer som ikke kan den andre personens språk. Og 1337 speak Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Bokmål og engelsk. Kan forstå tysk, men ikke gjøre meg forstått. Endret 10. desember 2005 av @kd Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Norsk (både bokmål og nynorsk), engelsk og minimalt med tysk. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Snakker flytende norsk og engelsk Snakker tysk dårlig, men forstår når tyskere snakker med meg. Lenke til kommentar
nixtus Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Snakker/skriver flytende Albansk, Norsk, Engelsk og Tysk Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Norsk og engelsk. Hadde spansk i tre år på videregående. Strøk i faget, men fikk en toer på eksamen, så på papiret "kan" jeg spansk. Og så kan jeg faktisk en god del tysk (selvlært). Lenke til kommentar
magnus310 Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Kan norsk og engelsk temmelig bra, men er ikke fullt så flink i fransk selv om jeg har hatt faget i 2 og et halvt år på skolen... Lenke til kommentar
Canute Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Kan: Norsk og Engelsk Burde kunne: Tysk Endret 10. desember 2005 av Zevz0r Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Norsk - Skandinaviske språk (dansk er vanskelig å forstå) Engelsk Fransk - ikke flytende Spansk - omtrent like godt som fransk. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Snakker flytende Norsk og Engelsk og halvgreit spansk (kan gjøre meg forstått og holde en normal samtale, men kan ikke akurat ha noe foredrag om rakettforskning) Burde vel egentlig kunne tysk også, fikk en firer i faget på ungdomsskolen, men husker ingenting. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Japan og Kina er vel interessante land med gode muligheter? Ellers en imponerende rekke. 5277483[/snapback] I Japan spiser de fisk før de har tilberedt den tre ganger daglig, Kina driver med mye merkelige greier. Jeg er klar over at jeg er trangsynt, men jeg liker meg best i Europa. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Norsk, Engelsk og bitte litt spansk (ikke mye) Lenke til kommentar
Allviteren Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Kan Norsk og Engelsk og suger noe sykt i tysk Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Norsk, Engelsk og Tysk. De to sistnevte er noe herk, Tysk driter jeg egentlig i siden jeg ikke skal gå Allmenne fag Edit: Shit, hadde vist postet her før Endret 10. desember 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg