Gjakmarrja Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Jeg kan Norsk og Engelsk. Y ahora estudio español. Hablo poco español, pero mal. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Norsk (dialekt, bokmål og nynorsk), engelsk ( flytende både muntlig og skriftlig) og tysk(gri muntlig, men ikke fult så god på gramatikken) Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Y ahora estudio español. Hablo poco español, pero mal. La meg gjette hva du skrev der? Kan ikke et ord spansk, bare litt fransk Jeg begynner å lære meg spansk. Men jeg snakker dårlig spansk, desverre. Engelsk, norsk,svensk. Noen par fine gloser på latinsk (vannvittig vanskelig språk!!) Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Norsk og engelsk, bra. Fransk og russisk, ikke riktig så bra. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Jeg tror det heller skal oversettes med: Jeg studerer/lærer nå spansk Jeg snakker litt spansk, men jeg snakker dårlig Endret 10. desember 2005 av Snillingen Lenke til kommentar
wilai Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Norsk Engelsk Kinesisk: Madarinsk og catonnesisk.. (vet ikke heilt om eg skrive det rett) så lære eg spansk nå me llamo william Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Norsk, engelsk, tysk, gresk, spansk, nederlandsk, PHP, Java, HTML Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Snakker flytende norsk, engelsk og spansk. Dansk og svensk er ikke vitsi å ta med engang for det er jo nesten dønn likt norsk. Kan litt tysk og men har aldri gjort noe for å lære mer. Med å snakke spansk kan man fort forstå språk som italiensk, portugisisk og fransk. Lenke til kommentar
joku Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 flytende norsk, finsk og engelsk så har jeg hatt 5 år spansk, så jeg kan snakke litt spansk. Lenke til kommentar
Fry Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 norsk, engelsk, spansk ganske flytende... litt problemer med spansk, men begynner å bli ganske flytende, og forstår god del portugisisk, men problemer med å prate det Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Norsk, Engelsk og Tysk. De to sistnevte er noe herk, Tysk driter jeg egentlig i siden jeg ikke skal gå Allmenne fag Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 C/C++, Java, PHP, M68000 assembly, Pascal, Basic var det alt? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Norsk og Engelsk bruker jeg daglig så det kan jeg svært godt Tysk er så som så Kan telle til ti da! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 C/C++, Java, PHP, M68000 assembly, Pascal, Basic var det alt? 5276829[/snapback] *knis* Jeg kan Norsk, og har ingen problemer med å snakke/skrive engelsk heller. (Men kunne nok forbedret meg på gramatikken i begge nevnte språk) Ellers så kan jeg litt C# og HTML. (En stund siden jeg har holdt på med det, så en del av det har gått i glemmeboken.) Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Y ahora estudio español. Hablo poco español, pero mal. La meg gjette hva du skrev der? Kan ikke et ord spansk, bare litt fransk Jeg begynner å lære meg spansk. Men jeg snakker dårlig spansk, desverre. 5276662[/snapback] Right on brother Direkte oversatt..: Og nå studerer jeg spansk. Jeg snakker litt spansk, men dårlig. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 I synkende rekkefølge sortert etter nivå: norsk, engelsk, latin, tysk, italiensk, fransk. Italiensken og fransken vil jeg forbedre, sistnevnte skal nok ordne seg greit, italiensk har jeg ingen god plan for foreløbig. Jeg vet ikke om jeg gidder å bry meg med å lære flere språk, land der det ikke snakkes noen av disse kommer jeg neppe til å ta meg bryet med å besøke særlig ofte. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Norsk Engelsk Tysk, men er dårlig til å formulere meg. Best til å forstå. Prøver å lære meg thai. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Kan engelsk og norsk. Later som om jeg kan tysk og nynorsk (jadda, veit at det er et skriftspråk). Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 - Norsk - Engelsk - Tysk - Dansk - Islandsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg