Gå til innhold

Hvilke språk kan du?


Sidious

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snakker flytende Dansk, Norsk og Engelsk, og rimelig godt Tysk. Skriver alle språk veldig bra, unntatt tysk, som jeg skriver helt greit (nok til kar.4 i GK)

 

Jeg er den eneste i hele min store familie som er født i Norge, resten er fra Danmark.

5306066[/snapback]

Jeg har dessverre glemt mye av min danskskriving. Blir dansk-norsk når jeg prøver. (4 år i Danmark)

5306165[/snapback]

 

Jeg holder min vedlike ved å sende kort en gang i blandt til mine foreldres forelde :)

Lenke til kommentar

Kan bruke norsk og engelsk, og skrive nynorsk(selv om det er hat og nekt). Kan forstå og bli forstått på tysk og holder på å komme meg inn i italiensk. Klarte å komme meg rundt sammen med mine små søsken i italia i sommer ved hjelp av en reisebok.

 

Kan si bitelitt på tegnspråk, bla hvordan går det og hva heter du, jeg heter... osv. Men tviler på at jeg klarer å forstå svaret. Kan jo også \alfabetet så klart.

Lenke til kommentar

I spread liquid english

 

^^

 

har ganske god forståelse av Norsk, men er MYE bedre i engelsk

har noe forståelse av nederlandsk og tysk.

kan føre samtaler med folk fra irland og skottland, dansker snakker jeg ikke med :p

 

og så kan jeg en del japanske ord og slikt som man lærer av tv/serier og tvilsome filmer ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

- Norsk (hater norsk, men bruker bokmål til vanlig. Nynorsk er bare hat!)

- Engelsk (Engelsk er elsk, er ikke så god i muntlig, men eier i skriftlig :p )

- Svensk (Forstår språket, og kan skrive en del)

- Dansk (Forstår språket, kan skrive en del)

- Islandsk (Klarer å lese store deler av språket, tar bare litt tid)

- Tysk (Forstår en god del bare det ikke snakkes for fort, å skrive er værre :D )

- Nederlandsk (Tysk innebærer jo en viss forståelse for nederlandsk også)

 

Og så må vi ikke glemme:

- HTML

- CSS

- PHP

 

Tja, var vel det meste. :)

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...