Cursed Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 det skjer noe rart når jeg spiller Diablo 2 LoD på min WinXp pro maskin (se signatur), det hakker voldsomt, noen ganger ligger det faktisk helt nede i 1-2 fps! da jeg spilte det med et TNT 8mb kort på Win98SE (gjorde det før), gikk det helt fint. dette skal da ikke skje med min maskin? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 enkleste løsning er en slegge bare Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Prøv og sett kompatibiltet på Win98/ME ! Det hjelper som regel litt! høyreklikk på .exe fila og gå på menyen kompatibilitet! Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 3. september 2002 Forfatter Del Skrevet 3. september 2002 ja, det tenkte jeg faktisk på når jeg var på skolen i dag, men jeg glemte det jo selvfølgelig lenge før jeg var kommet hjem :smile: (ikke det med slegga altså) Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 8. september 2002 Forfatter Del Skrevet 8. september 2002 jeg prøvde det, men da jeg prøvde å kjøre den i compability mode for 95 og 98/ME, kom denne erroren: Unable to load function: FT_Thunk (Kernel32.dll) jeg kan kjøre det i Win 2000 compability mode, men det hjelper ikke stort på hakkinga. [ Denne Melding var redigert av: Cursed på 2002-09-08 13:14 ] Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 kompatibilitetsmodus er bare tull, bruk den kun til GAMMELT software. Prøv å kjøre d2vidtest saken på nytt, eventuelt reinstallere hele greia, med siste patch. Nye skjermdrivere kan også hjelpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå