tooler1990 Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Hvilke av disse radiatorene skal jeg velge ? Denne:Microplex Eller denne:Coolnsilent Black ice 2 pro....Noen forslag...? Kan jeg blande to som Denne med danger den blokkaog en kober blokk til chipset.? Takker for svar.... Lenke til kommentar
Myron Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Jeg ville personlig valgt black ice pro, men det er mer fordi jeg kjenner den, fremfor den fra MP. Også er den jo mindre da, mye lettere å plassere. Når det gjelder blanding av alu og kobber i samme system, vil mange fortelle deg at du ikke må gjøre det, mens bla. jeg (og Skrue), vil si at VI ikke har hatt problemer med korrosjon, selv om vi har blandet metallene i ett og samme system. Så den avgjørelsen må du nesten ta selv. Men JEG har ingen store betenkeligheter ved å gjøre det, jeg har jo tre kobberblokker og en alu-tank i denne pc'en jeg sitter på nå. Lykke til med alle valgene. Lenke til kommentar
tooler1990 Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 takker for svaret..... Går for Denne i steden .... og det blir alu ram blokker.....hehe plass er det nokk av..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå