leifeinar Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 tok en 3d mark 01 test på min ultraportable, og scora fatttige 1700 poeng men så avinstalerte jeg nortn og dobla scoren med over 3500 poeng. denne testen er jo veldig følsom for cpu power. ble overraska må jeg si Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Det er jo sykt hvor mye av cpu'en norton drar da :erm: Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 ja er det ikke det ? riktig nok bare en 1,2 ulv.... er det flere som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Norton er stort og tungt ja. hvis du skal ha ett alternativ som ikke krever like mye, ta en titt på NOD32. (512kr for 2 år) eller hvis du ikke tåler å betale, avast antivirus personal...(gratis) Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 ja er det ikke det ? riktig nok bare en 1,2 ulv.... er det flere som har opplevd det samme? 5277533[/snapback] Jeg har opplevd at pappa sin maskin ikke ble helt rett etter at jeg la inn norton (norman lå der fra før) Men han hadde en skjitmaskin. Det funka på stafaren min sin maskin. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 her i gården går det i AVG free edition, brukt det i over ett år nå.... fungerer utorlig fett. hørt mye rart om norton men at jet var såpass tungt overraska meg litt Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Norton er søppel! AVG og NOD32 er i mine øyne de beste programmene du kan bruke. Norton drar alltfor mye ressurser, og det er egentlig ett dårlig antivirus program.... Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 På min hovedmaskin merker jeg overhodet ikke noe til Norton (NIS), annet en at det er flott og kunne være på nett uten reklame. Men å innstallere NIS på noe som uten sikkerhet scorer 3500 poeng er dømt til å gå galt ja. Jeg er kjempefornøyd med NIS, men bruker Avast, AVG og annet på litt svakere maskiner, og ingenting på den aller minste. Man har jo som regel også en del innstillings muligheter for sanntids beskyttelse, hvis alt man foretar seg skal kontrolleres on the fly, er det jo klart at det bruker kvelende mye resurser på en gammel pc. Men ja, Norton er en tung jævel, men vil ikke si det er søppel, BF2 er heller ikke søppel fordet om det nok ser slik ut på din maskin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå