mBug Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Hei! Vurderer å anskaffe Windows XP, men lurer på om jeg skal gå for Home eller Pro. Pro koster jo noe mer og jeg lurer på om det er noe vits i putte i de ekstra kronene. Må ha mulighet til å sette opp IIS/PWS da jeg utvikler websider i ASP. I Win 98 og ME er det mulig å laste ned PWS fra Microsoft. Er det mulig for XP Home? Er det andre forskjeller på Pro og Home enn at IIS ikke følger med som standard på Home? Både store og små forskjeller er av interesse. Takk! Mvh mBug Lenke til kommentar
en mann Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Har brukt begge. Ikke noen forskjell. (Ikke som kan merkes) Kan sikkert måles av en eller annen geek, men er du et normalt menneske skal du bare drite i det. :wink: Lenke til kommentar
en mann Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Ja, glemte: XP Pro! - Hørt mest bra greier om den versjonen. Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Kort forklart les på hjemmesia sil MS Lenke til kommentar
Recercare Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 XP-Pro har flere nettverksfunksjoner, og dessuten stötte for dynamiske disker. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Tror XP pro har flere administreringsverktøyer også. Hvis du skal bare spille spill og bruke internett, er det vel like greit å kjøpe XP Home. Sikkert billigere også. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Home kan ikke koble opp mot (NT-)domener, noe som er veldig kjederlig hvis du jobber i windows nettverk :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå