Andreass Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Hei! Jeg er relativt nybegynner med pc.. Men jeg skulle prøve meg fram litt, det endte med at jeg klarte å skjule noen filer. Så jeg lurer på om det er mulig å finne disse fram igjen? På forhånd takk! Beklager viss jeg har postet dette feil plass. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Åpne windows utforsker (win knappen inne mens du trykker på e samtidig) Gå opp på menyen verktøy-mappealternativer-vis- så er du på rett plass let litt på de øverste valg, skal si seg litt selv når du ser dem. Husker godt når jeg lekte rundt når jeg var ny... Lenke til kommentar
kdog Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 I hvert vindu har du en linje i toppen. Avhengig av språk blir det da slik: Tools, Folder Options, View og til slutt hak av for "show hidden files" på listen Verktøy, Mappealternativer, Vis og "Vis skjulte filer" Lenke til kommentar
Andreass Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 Tusen takk!! Men jeg lurer på en ting til, er det mulig å få passord på en enkelt mappe? Lenke til kommentar
zatt Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Tusen takk!! Men jeg lurer på en ting til, er det mulig å få passord på en enkelt mappe? 5276071[/snapback] du kan jo feks laste ned lock folder xp som du finner HER ,beskytter filer å mapper osv, programmet blir passordbeskyttet av deg slik at ingen andre kommer inn i det. helt genialt bruker det selv. lykke til mvh zatt Endret 10. desember 2005 av zatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå