chrlie Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Jeg har kjøpt ny pc og har problemer med å vise filmer. Når jeg kjører filmer blir lyden og bildet hakkete og pcen lugger (når filmen kjører). Skjer i DivXplayer og Windows Mediaplayer. Ved surfing mv funker pcen bra. Har sjekket at jeg har siste versjon på alle driverne, utenom SM-buskontroller. Ikke finner jeg ut hva det er og ikke finner jeg noen drivere heller :-) En annen ting som er litt rart er at jeg ikke får slått av pcen ved å avslutte pcen. Får opp gode gamle "Det er nå trygt å skru av pcen", men det er vel sikkert en biosinstilling. Biosen er for øvrig oppgradert til siste versjon. Call of duty-demoen gikk uten problemer. Kjører Windows XP SP2 med denne specen: Maxtor MaXLine III 300GB SATA Abit AW8-MAX Corsair TWIN2X 5400 DDR2, 2048MB Intel Pentium D 840 3.2GHz PowerColor Radeon X850XT Tagan Strømforsyning ATX 420W Endret 10. desember 2005 av chrlie Lenke til kommentar
chrlie Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 Jeg har kjøpt ny pc og har problemer med å vise filmer. Når jeg kjører filmer blir lyden og bildet hakkete og pcen lugger (når filmen kjører). Skjer i DivXplayer og Windows Mediaplayer. Ved surfing mv funker pcen bra. Har sjekket at jeg har siste versjon på alle driverne, utenom SM-buskontroller. Ikke finner jeg ut hva det er og ikke finner jeg noen drivere heller :-) En annen ting som er litt rart er at jeg ikke får slått av pcen ved å avslutte pcen. Får opp gode gamle "Det er nå trygt å skru av pcen", men det er vel sikkert en biosinstilling. Biosen er for øvrig oppgradert til siste versjon. Call of duty-demoen gikk uten problemer. Kjører Windows XP SP2 med denne specen: Maxtor MaXLine III 300GB SATA Abit AW8-MAX Corsair TWIN2X 5400 DDR2, 2048MB Intel Pentium D 840 3.2GHz PowerColor Radeon X850XT Tagan Strømforsyning ATX 420W 5276037[/snapback] ` Byttet fra ATI sin siste driver til standard VGA-driver. Da fungerte det... Noen som har noen idé hvorfor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå