Gå til innhold

X800XL Agp på socket A

Anbefalte innlegg

Har kjørt en del tweaks og OC nå.. Og må si meg rimelig fornøyd med systemet mitt, selvom det begynner å dra på årene.. X800XL kortet kjøpte jeg i sommer.

Specs:

Mainboard: Msi k7n2 Delta-L

CPU: Athlon XP 2500@2315mhz

Ram: 1gb twinmos 2,5-3-3-8

Video: X800XL @ 435/535

Med dette systemet scorer jeg 5358 3dmarks, og må si meg meget fornøyd. Hadde tenkt til å oppgradere pc etter jul, men bruker den forsåvidt mest til spilling, så dette holder i massevis for meg.

Etter hva jeg kan skjønne må dette være en av de beste scores på Socket A. Eller er jeg helt utpå jordet her? :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Drivere:

Skjermkort: Catalyst CCC 5.12

Chipset: Nvidia nForce2 5.10

Ellers standard drivere for alt annet..

Kjøling:

Cpu: Thermaltake Volcano 12

Gpu: Arctic Cooling Rev.5

Ingen annen kjøling bortsett fra kabinettvifter o.l

Har prøvd omega driver mange ganger før, med masse tweaks og sånn.. Men har aldri likt de noe særlig, muligheten for å lage profiler i CCC er en mulighet jeg har nødt til å ha.. Selv om jeg vet ati tray tools kan gjøre mye av jobben, så er jeg mer fornøyd med CCC. Men prøver omegadriverne og kommer med nye scores i løpet av morgendagen :p

Lenke til kommentar

Da har jeg testet videre med omegadriverne.. Fikk klokket de opp i 449/556.. Men er ikke helt fornøyd med score.. 5481, nesten 5500 men gir meg der tror jeg.. Uansett fornøyd med pc'n min fra 2003 :p

Kult med andre erfaringer og resultater, post gjerne her!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...