Knutgrus Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Sitter å lurer på om jeg skal kjøpe det. Bor på studentby, men her er det sperra for nettspilling. Tenkte jeg kunne koble til via mobiltelefon. Får 112kbps ved det. (Koster noen kroner da men, det er jo så gøy å spille...) Er dette mulig? Spille med så smal båndbredde? Endret 10. desember 2005 av Knutgrus Lenke til kommentar
Harl3Qin Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) leste på den her i går; http://www.sequoyahcomputer.com/Analysis/B.../bf2_memory.htm der står det at du trenger ca 78 kb ned og 26 opp, så bør funke Endret 10. desember 2005 av Harl3Qin Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Skulle vel gå akkurat kanskje, kommer ann på upload. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Jeg tror det blir altfor tregt med mobiltelefon, er nok ikke bare konstant båndbredde som gjelder, men reaksjonstid også. Dessuten vil en konstant nedlastning på 80kb/s (=8kB/s) på 10 øre/kB=80øre/s. Maksprisen er 50-60kr pr. dag for Telenor, likevel, det er ikke billig. Nettkafè er nok bedre Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Telenor har student adsl vist eg ikkje tar heilt feil Lenke til kommentar
okvangar Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Om du kjenner noen på utsiden som har en server kan du kanskje få han til å sette opp en VPN som du kan spille over. Så sant ikke studbyen blokkerer for det også burde det kunne gå fint. Kanskje ikke helt ideelt mtp. ping og slikt, men kan ihvertfall løse problemet. Endret 10. desember 2005 av okvangar Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Hvis det er mange naboer så har sikkert en av de trådløst nettverk Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 Har netcom. For 50 kroner måneden kan jeg få makspris på 25 kroner. Ser for meg noen effektive spille-dager i måneden... Okvangar: Hvordan setter jeg opp en slik VPN hos en kompis? Har prøvd litt forskjellig udp-tunell-greier, men ikke fått det til... Lenke til kommentar
okvangar Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Jeg er absoultt ingen ekspert, men han må legge inn VPN-server software f.eks OpenVPN, og konfigurere denne. Du må deretter legge inn en VPN-klient og koble til hans maskin. Dette vil nok fungere i teorien, men som sagt; det er sannsynligvis ikke egnet for spill hvor lav ping er viktig (f.eks BF2). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå