Complexity Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Jeg har bestilt meg lcd display og noen viftegriller i dag Så har jeg plexi og uv sleeves liggende hjemme å vente på meg 5361350[/snapback] ta og lag en "worklog" med diplayet når du får det da har lyst å se hvordan det "virker\monteres" kansje jeg bestiller selv en dag Lenke til kommentar
reds Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Her i huset er følgende gaver på vei: -AC Ryan Twin CCFL Lys Blå -AC Ryan LaserLED 3xUltraBright Og det nye kabinettet kom i helga, et SViking VA400 BWS til 900,- hos Microparts Hønefoss, en avdeling av Komplett.no GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN! Mvh. Marius E Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Jeg har bestilt meg lcd display og noen viftegriller i dag Så har jeg plexi og uv sleeves liggende hjemme å vente på meg 5361350[/snapback] ta og lag en "worklog" med diplayet når du får det da har lyst å se hvordan det "virker\monteres" kansje jeg bestiller selv en dag 5364350[/snapback] Joda, har jo worklog fra før da. displayet skal jo være der tror jeg https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=483532&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå