Pels Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 skjønner ikke hvorfor dere skal betale så mye på pc...bruk pengene på noe annet....nye slalåmski f.eks... 5316864[/snapback] Da kan jeg jo si: hvorfor bruker du så mye penger på slalomski, bruk pengene til noe annet. Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Nå har det jo litt med interessene å gjøre også da. Jeg vil mye heller sitte foran pc'n i vinter enn å stå på slalom... Det sier jo litt om meg også, da... Lenke til kommentar
Vagaprog Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 men jeg har da ikke brukt mye penger på slalåmski....og dessuten zevs....fy faan...den der var barnslig... Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 men jeg har da ikke brukt mye penger på slalåmski....og dessuten zevs....fy faan...den der var barnslig... 5324983[/snapback] Hahahahahaha, årets gullkorn deluxe! :lol: Fy faen, tror alle er enige med meg akkuratt på dette forumet. Taper! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 men jeg har da ikke brukt mye penger på slalåmski....og dessuten zevs....fy faan...den der var barnslig... 5324983[/snapback] Lille venn, dette er et dataforum. Om du synes det er rart at folk bruker penger på data burde du vurdere om du faktisk har noe å gjøre her. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Let me see, what should my computer get this year... Ahh, i have finally decided: - MX518 - Fresh Windows install - LCD disp - Nye vifter - Laserkutta viftegriller - Avbelastingskule - Div. Spill - Nytt kabinett (mekker selv) og masse stuff fra Microplex, de har jo fått orntlig porto nå Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Min data får: Gavekort på "Extreme Makeover"! Kanskje en vifte Og noe annet stuff Lenke til kommentar
Stygge_Pejder Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 og masse stuff fra Microplex, de har jo fått orntlig porto nå 5325297[/snapback] Litt OT, men hva er porto'n på Microplex nå da? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 (endret) Var innom tidligere, vurderte 19" LCD, nå har jeg bestemt meg; Pc`en min får ikke det. Den får heller en LaCie Photon Vision II 20" LCD Ellers skal den vel få en liten opprydning, støvsuging av kjøleribber osv, og muligens en ny Windows-installasjon (Nissen blir forsinket til neste år i år ( ); skjermen kommer ikke før rett over nyåret Endret 22. desember 2005 av sigen Lenke til kommentar
Vagaprog Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) lille venn?? ikke snakk til meg som om jeg var et lite barn... og forresten....det er ikke det å bruke penger på det generelt....men det at det er så jævla mye ....slutt å sipp... Endret 23. desember 2005 av FloppyK Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 lille venn?? ikke snakk til meg som om jeg var et lite barn... og forresten....det er ikke det å bruke penger på det generelt....men det at det er så jævla mye ....slutt å sipp... 5326396[/snapback] Med din atferd viser det jo tydelig at du er et barn. Men hva gjør det deg at jeg bruker mye penger på data? Får du vondt i lilletåa De kanskje? Eller var det magen, litt under hjertet? Drit i å spam, vi bruker penger på det vi liker, du bruker penger på det du liker. Sånn er det og DU går i allefall ikke endre på det! Lenke til kommentar
zeLL91 Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 er enig med Zevse dotten jeg altså Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 min pc blir innbytta i en laptop og ekstern 200gb hdd heldiggrisen Lenke til kommentar
Vagaprog Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 jo værsegod....men jeg må få lov til å mene at det er bortkasta penger... Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 Noen fornøyde pc`er eller? Hva fikk pc`ene deres da? Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Den fikk seg en runde støvtørk Skal legge inn Norton Antivirus 2006 som jeg fikk i gave, funker sikkert. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Bare å lese i workloggen min så finner dere fort ut hva min PCes jule/nyttårsgaver blir.. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 https://www.diskusjon.no/index.php?act=ST&f...=0#entry5337387 -Fikk min. Lenke til kommentar
Going_Ion Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 (endret) min fikk seg 200 gb hd ekstra (tre uker siden) + en ekstern hd på 250 gb (4 dager siden) utrolig kor raskt d går m oppgradert bredbånd (som den også har fått "slite m") + en overklokking.... + en real blås med et sugerør rundtom prosessorviften.... (gikk fra 64 gr c til 54 gr c, sweet!) pc'en min har vært heldig denne julen... ps: an fikk seg en sigarettenner og koppholder, som kan brukes til askebeger... kan jo ikke la noen hull være tomme....mmm i like it jau Endret 26. desember 2005 av Going_Ion Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 utrolig kor raskt d går m oppgradert bredbånd (som den også har fått "slite m") 5338344[/snapback] Bare jeg som ikke forstod det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå