Tore Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Har handlet nok elektroniske duppeditter fram til jul nå... Webhotellet er blitt 5ganger så stort.... Digitalkamera & 512Mb Minne Tripod Stativ FireWire kabel Så fort pengene strekker til blir det ny PSU & enda en Giga med Ram....... FÅR IKKE BEDRE GAVER EN DE MAN GIR TIL SEG SELV.!! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Nytt kabinett. PCV-1000 Lenke til kommentar
sigen Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Muligens 19" LCD, ellers står det mye på ønskelisten som ikke kommer før til neste år i så fall. Aller hest skulle jeg vel brukt penger på deler til prosjektoren min, sånn at det ble prosjektor istedenfor ny skjerm, men den jeg har er jeg ikke helt fornøyd med Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 blir ikke så veldig mye nytt til jul, datan har ikke vært helt grei mot meg i år men kan vel alltids tilgi den -Viftestyring -Tv-Kort -LCD-Display Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Venter på en brukt GF 6800 GT GS i posten, blir vel bra overgang fra mitt gamle 6800 LE. Har nå kjøpt nokk vifter og alt mulig i år, så det blir vel det siste jeg kjøper i år (til Jul tilfeldigvis ) Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 Update på ønskelista: Masse flere kabelstrømper. Uv-tusj. Ram kjølere. Leds. Ide kabler. Kommer sikkert på noe mer etterhvert.. Blir dyrt for meg detta.. Lcd-Skjerm til bursdagen min.. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Da har jeg bestillt julegaven til PCen min. Det ble: Socket A kjøler til CPU så jeg ikke trenger å bruke den TT Bigwater skiten lenger (ser ut som stor sansynlighet for lekkasje i blokka ) Creative Sound Blaster X-Fi XtremeMusic lydkort i håp om å få bedre lyd i annlegget mitt (kjører på integrert realtek møkk nå) Alt kom på 1326.25,- med frakt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8I4zQlayY3 Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Vel.. Har to skjermer fra før av og har allered kjøpt meg en tredje skjerm. Føles ut som om jeg jobber på børsen eller på avinor nå.. er skikkelig digg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Min skal få et LCD-display fra microplex... Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 (endret) Pcen min ønsker seg veldig mye. ..Men den late eieren orker/klarer ikke å tjene en eneste mynt. edit: Blir nesten så jeg må ta med pcen ned til stuen når vi åpner gaven, for at den skal se på Endret 18. desember 2005 av Man0war Lenke til kommentar
chr1st3r Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 (endret) 120 mm blå uv vifte x800gto 256 mb 1gb twinmos minne 250gb hd creative 2.1 høytalere blått uv lys rød uv penn det hadde gjort susen på maskinen min! BTW: Dette er faktisk den eneste ønskelista jeg har til jul, så vi får se hva hva jeg får...og kjøper. Endret 18. desember 2005 av chr1st3r Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Det er nok mye stasj som må oppgraderes som: Creative Sound Blaster X-Fi XtremeMusic (noe som jeg burde ha gjort for lengst, siden lydkortet og høytalerene nå til dags absolutt ikke står i stil med hverandre!) Og så trenger jeg en kjøligere og stillere pc: -Zalman VF700 -Zalman CNP7700 CU -En eller annen chipsett kjøler Pcen min fikk forledendag en førjulsgave (et 6800GT til, slik at det blir SLI). Men nå bråker pcen enda værre. :!: 4kabinettsvifter, 2skjermkortvifter, 1 boxed vifte til cpu, 2psu'er med vifte, og en hissig veps av en chippsettvifte. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Til Bastian Fra Bastian Bærbar pc!! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Tja, mere ram og nytt skjermkort.. skulle hatt flere hdd'er men det er så dyrt.. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Tja, mere ram og nytt skjermkort.. skulle hatt flere hdd'er men det er så dyrt.. 5307790[/snapback] Ram og skjermkort er dyrere da. Med mindre du ikke kjøper noe skikkelig sugent. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Tja, mere ram og nytt skjermkort.. skulle hatt flere hdd'er men det er så dyrt.. 5307790[/snapback] Ram og skjermkort er dyrere da. Med mindre du ikke kjøper noe skikkelig sugent. 5307859[/snapback] Tja 2gig ram og et skjermkort til 1500-5000 kr kan koste ja. en harddisk koster rundt om 1000kr for 300gb. Lenke til kommentar
zeLL91 Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 PC Ønskeliste: Lian Li PC7BSCAND eller Lian Li PC7BSCANDWIN (Men vetke ossen vinduet ser ut ) Noen som vet? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Tja, mere ram og nytt skjermkort.. skulle hatt flere hdd'er men det er så dyrt.. 5307790[/snapback] Ram og skjermkort er dyrere da. Med mindre du ikke kjøper noe skikkelig sugent. 5307859[/snapback] nja.. skal kjøpe ett hos en kompis til 200,- og det er en del bedre enn mitt radeon atlantis 9600xt.. Ram er råbillig for tiden, og jeg skal nok ha denne. hdd er også det jeg har minst bruk for.. siden jeg fortsatt har 26gb ledig Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 (endret) Min fikk non førjulsgaver til i helga, kjøpt på microplex, hentet på Digital Impuls (Han har til og med fått prøve støydempingsdekselet ) Silverstone Støydempingsdeksel til PSU (funker!) Casebadge "girl" Kobber (egentlig en "Cs" casebadge og, men har rota den bort :s 3x Støydemping til 120mm vifter 1x støydemping til 80mm vifter Sorte kabelstrømper Sound Controller 2 UV/Blacklight Kalde Katoder 30cm 3x Forlengerkabler til Katoder (Noen som vet om de svekker lyset? De gjør vel det? hvor mye?) Fikk også et sett til dremel med 250 deler i i helga (Fra meg til meg) Her er det jeg har kjøpt inn: 3 SilenX vifter 120mm 1 SilenX vifte 80mm 1 Lazer LED, Blå Sota Plexi, 3mm Dvd brenner Floppy Nexus vibrasjonsdempingssett Gamer Bag, Blå Kabler; 2 UV Blå IDE, 1 UV Blå Floppy, 1 Sølv S-ATA(Feilbestilt) 4 Thumbscrews, sølv (Noe av dette er sponsorgaver, så de er fra [sponsoren] til Pc'n min! ) Sunbeam Lightbus (Den kommer aldri, tar vertfall SYKT lang tid!) Her er ønskelista videre: 1x CLUB 3D Geforce 7800GT 256 MB (da blir det SLI) 1GB mer RAM, OCZ 1024 Platinum Edition (2-2-2-5) rev. 2 Hiper/Mist/? Psu (Stillegående!) Samsung Syncmaster 17" LCD, 4ms Laptop Hdd, 250GB Til andre pc'n min: Mer kabelstrømer, Sorte UV Rødt plexiglass 2 Kalde Katoder UV/Blacklight Røde kabelstrømper m.m... Det meste av det nederste kommer no sent, jeg har aldri penger/familien syns det er for dyrt God jul alle Pc'r! Øyvind Endret 19. desember 2005 av DJ Ovin Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Har brukt nok penger på maskinen, men kan hende det blir en ny disk! Innvesterte heller i nye fronthøyttalere selv om de gamle ennå duger (Cabasse FIDJI 220). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå