SideburnsKongen Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Go kveld.. Hva står det på julegave lista til pc`en din? Min ønskeliste til min pc..: Primcooler 92 mm vifte 120mm mist vifte Primcooler 80mm vifte Usb mini støvsuger Thumscrewes 2 stk gule ide kabler Nvidea Casebagde Det var vel stort sett det min pc får til jul.. :!: Endret 10. desember 2005 av Mr_Razer Lenke til kommentar
persistent Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Vel, i år blir det en ekstra 200GB disk Thermaltake Scooner GPU-kjøler Hiper strømforsyning (kjekt juletilbud hos komplett) Samt en CoolerMaster Musketeer (fordi den minner meg om Amazon-tida) Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 Hmm, kunne trengt en harddisk selv faktisk, men det får vente til bursdagen min.. Lenke til kommentar
persistent Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Hadde bursdag 8. jeg, så da ble det litt snadder da også, byttet kabinett, og putta på litt mere ram Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 En harddisk til er det jeg ønsker meg mest til Dozll. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Lcd-skjerm, PSU, osv. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Gi'n et ekstra godt lydkort og noen gode høyttalere da vel! Synes casebadges er litt grellt jeg.. Men det er jo bare min mening da! Men tror nok PCen blir glad for det der! God kjøling i vinterkulla og en omgang øresus.. Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Blir 2. maskinen min som får gjennomgå: -nytt skjermkort (6800LE) -nytt power (NothQ 400w) -ny harddisk (60gb) Nytt for meg, men brukt av en annen Jaja, så skal vel mitt Raidmax få en ny front muligens. EDTI: O-ringer -UV-LEDs -Thumbsrew -"Pilot" brytere Endret 23. desember 2005 av Trussl Lenke til kommentar
Deus Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Maskinen min skal få et nytt skall i julegave, en Yeong Yang servercube. Lenke til kommentar
toregro Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 min har ikke vært snill i år, så det blir nok ingen julegave til den... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Har brukt nok penger på PCen i år. Må prioritere andre ting. Lenke til kommentar
simlim Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Min ønskeliste: En harddisk på 250gb Kald katode grønn Vifte styring thats all! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) UV-grønt plexiglass. (fra: Netshop Til: PCen til Zevs) UV-grønn vifte til sidedøren UV-grønn maling (Vet ikke hva jeg skal med den) Forhåpenligvis et LCD-display Ny harddisk. Endret 10. desember 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Dette er alerede bestilt: Sota netshop plexi UV blå netshop plexi Sorte cable sleeves UV blå cable sleeves UV leds Dette er noe jeg har ønska meg 320 GB harddisk LCD display Endret 10. desember 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Maskinen min skal få et nytt skall i julegave,en Yeong Yang servercube. 5276259[/snapback] Sitter å lurer på å gjøre det samme Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Lager nytt kabinett og den har fått noen førjulsgaver, også venter jeg på noen fra microplex: Vendur vifter: 3x 120mm m/blå LEDs 1x 80mm m/blå LEDs Multicom: Gamer Bag, Blå 3Dfxcool: 2 IDE Kabler 1 Floppykabel 1 Laser LED, Blå 4 Thumbscrews 1 S-ATA Kabel Microplex(venter fortsatt på denne): 3x Vibrasjonsdempende pakning, 120mm 1x Vibrasjonsdempende pakning, 80mm 1x Støydempende greie til PSU 2x 30cm kalde katoder, UV/Blacklight 1x Sunbeam Sound controller (Husker ikke mer, skal prøve å finne igjen lista.) Sunbeam: 1x Lightbus Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Lager nytt kabinett og den har fått noen førjulsgaver, også venter jeg på noen fra microplex: Vendur vifter: 3x 120mm m/blå LEDs 1x 80mm m/blå LEDs Multicom: Gamer Bag, Blå 3Dfxcool: 2 IDE Kabler 1 Floppykabel 1 Laser LED, Blå 4 Thumbscrews 1 S-ATA Kabel Microplex(venter fortsatt på denne): 3x Vibrasjonsdempende pakning, 120mm 1x Vibrasjonsdempende pakning, 80mm 1x Støydempende greie til PSU 2x 30cm kalde katoder, UV/Blacklight 1x Sunbeam Sound controller (Husker ikke mer, skal prøve å finne igjen lista.) Sunbeam: 1x Lightbus Netshoposlo: 1x Dvd-brenner 1x Floppy 1x Plexi, 3mm, sort Det var det min får til jul! Hvis jeg ikke får en hdd, mus og lcd skjerm da Det jeg har ønsket meg Lenke til kommentar
pertm Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Tja jeg vet ikke om min PC kommer til å få noen oppgradering til jul, men det er nok noe på gang, men det blir vel mer skifting av hardware utenom disker, kabinett og PSU for det blir vel nytt hovedkort og CPU med følgende skjemkort og muligens også nytt minne etterhvert, men neppe til jul. Det er mulig at PCen min blir degradert til PC nr 2 og mister noen disker og det som er nr 2 nå blir solgt. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Vel, den får seg en ny harddisk og et slag i siden. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 250 GB Hitachi T7k250, muligens to GB RAM ekstra, muligens bytte ATIsilencer mot VF700, muligens henge opp diskene i O-ringer, muligens kjøpe noe acryl/plexi og lage ducts rundt i maskinen, en vask av kjøleribber, et nytt lag AS, omterminere filserverens TP slik at den greier Gbit hastighet og alle tre maskinene skal gå fra WXP til W2k. 90% av dette har desverre et "muligens" før seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå