Fragment Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 hei! Har til nå hatt et thomson speedtouch 510i som adsl-modem. (Telenor mobil). Har koblet dette på et trådløst nettverk (sparklan et-eller-annet). Har funket bra på standardinnstillinger dette men så sa Telenor at jeg måtte bytte modem, og et topcom xplorer 871bt kom i posten. Satte opp dette og kom meg på nett med den stasjonære. (Koblet denne rett til modemet for anledningen). Koblet deretter modemet på min trådløse routeren og fikk det ikke til det uansett hva jeg gjorde. Testet diverse innstillinger på routeren uten hell. Kom deretter over en side på www.online.no som sa at jeg måtte sette modemet som bridge. Yess tenkte jeg. Gjorde dette men alikeve funka det ikke. Prøvde også å sette routeren til PPPoE, men neida! gjorde som denne og denne siden sa....men uten hell. Noen som vet hva jeg skal gjøre for å fikse dette? Sikkert en enkel innstilling jeg har glemt Lenke til kommentar
mhw357 Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Husket @online.no etter brukernavn? Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 Har nok husket det skjønner ikke hvorfor det ikke skal virke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå