CMOTDibbler Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Finnes det en måte jeg kan overføre en CD til kassett? (...) Finnes det noen spesielle CD-spillere som lett kan overføre til kassett? Endret 16. januar 2006 av CMOTDibbler Lenke til kommentar
persistent Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Det enkleste er jo om du har et stereoanlegg med både cd og kasettspiller tilkoblet. Da bruker du jo bare inngangsvelgeren på forsterkeren til å velge signalkilde, og da er det bare å kjøre opptak i vilden sky. Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 det er mer ulovlig å kopiere fra cd til kasett enn fra cd til cd Lenke til kommentar
Dr_VingTor Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 er det ikke fremdeles lov å lage kopier til nære venner og familie? var vell det før i alle fall (om jeg ikke tar helt feil). kopierings metoden over er nok den enkleste. Lenke til kommentar
CMOTDibbler Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 Takk for svar Jeg mener det er lovlig å kopiere CD-er og gi til nærmeste familie. Men jeg har ingen forsterker, og jeg kjenner ingen som har en med kassettspiller. Går det om jeg åpner en kasettspiller og kobler lineout på CD-spilleren over til mikrofonledningen i kasettspilleren? Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Kjøp en CD-spiller til henne Lenke til kommentar
Dr_VingTor Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 å bruke mikrofoninngangen er ikke noe jeg ville ha gjort, blir fort dårlig kvalitet og det blir vell mono også... kjøp en billig diskman og en kassetadapter hun kan bruke i bilen.. clasohlson har diskman fra 250 og adapter fra 150 eller noe... (ok, det blir en del dyrere enn å kopiere en CD til kasset.) Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 kjøp en billig diskman og en kassetadapter hun kan bruke i bilen.. clasohlson har diskman fra 250 og adapter fra 150 eller noe... (ok, det blir en del dyrere enn å kopiere en CD til kasset.) da er det mer gunstig å kjøpe en cd spiller til bilen for 600 +- og discmanen vil vel kanskje hakke en del om det er en billiggreie fra clas.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå