Gå til innhold

Støv på displayet

Anbefalte innlegg

Trenger seriøst hjelp! Har hatt min Creative Zen Sleek kanskje 1 1/2 måned, og alt støvet som har samlet seg på displayet begynner å irritere meg sykt.

Tør ikke gjøre noe selv når det kommer til åpning av spilleren, lurte derfor på om det er noen som vet om denne bagatellen kan fikses med å sende den til service?

Noen som opplever samme problem?

Det er så mye støv at jeg kan se det selv om lyset fra spilleren er på. Masse små svarte prikker både til venstre og til høyre!! SYKT irriterende :realmad:

håper noen kan hjelpe!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bruker gjennomsiktig plastik på skjerm som på bøker. Aldri hatt problemet. ;)

5284604[/snapback]

Det skal jo ikke være nødvendig... :nei: Som kunde må man da kunne forvente at det ikke kommer støv UNDER skjermen! :cool:

5290325[/snapback]

Seff skal det ikke være nødvendig, men jeg vil det fordi da slipper jeg riper på skjermen og plasten syns ikke en gang.

Lenke til kommentar

Har samme problemet med min Creative Zen Sleek, og det er sykt irriterende. Ingen som har noen forslag til hvordan man kan fikse dette selv, uten å levere inn spilleren? Hvis det overhodet er mulig da. Er jo litt redd for å ødelegge noe også...

Lenke til kommentar

Tror det kan bli litt vanskelig å fikse selv uten å sende inn til service uten en detaljert guide (noe jeg ikke har, men du kan jo prøve å søke). Mange mp3-spillere/mobiler får støv under skjermen, omtrent alle jeg har hatt tror jeg, men det har ikke vært så mye at det har gjort noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...