Gal_ape Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Trenger seriøst hjelp! Har hatt min Creative Zen Sleek kanskje 1 1/2 måned, og alt støvet som har samlet seg på displayet begynner å irritere meg sykt. Tør ikke gjøre noe selv når det kommer til åpning av spilleren, lurte derfor på om det er noen som vet om denne bagatellen kan fikses med å sende den til service? Noen som opplever samme problem? Det er så mye støv at jeg kan se det selv om lyset fra spilleren er på. Masse små svarte prikker både til venstre og til høyre!! SYKT irriterende håper noen kan hjelpe!! Lenke til kommentar
Eärnur Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Jeg har hatt min Zen Sleek i 2 måneder nå, og jeg har AKKURAT SAMME PROBLEM! Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Bruker gjennomsiktig plastik på skjerm som på bøker. Aldri hatt problemet. Lenke til kommentar
Eärnur Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Bruker gjennomsiktig plastik på skjerm som på bøker. Aldri hatt problemet. 5284604[/snapback] Det skal jo ikke være nødvendig... Som kunde må man da kunne forvente at det ikke kommer støv UNDER skjermen! Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Bruker gjennomsiktig plastik på skjerm som på bøker. Aldri hatt problemet. 5284604[/snapback] Det skal jo ikke være nødvendig... Som kunde må man da kunne forvente at det ikke kommer støv UNDER skjermen! 5290325[/snapback] Seff skal det ikke være nødvendig, men jeg vil det fordi da slipper jeg riper på skjermen og plasten syns ikke en gang. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Hvor kjøper man det? Skulle gjerne hatt noe slikt til mobilen min.. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Hvor kjøper man det? Skulle gjerne hatt noe slikt til mobilen min.. 5292511[/snapback] Vanlige bokforretninger. Lenke til kommentar
Eärnur Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Uansett tror jeg ikke gjennomsiktig plast hjelper mot dette problemet (se Topic). Støvet kommer inn fra sidene på displayet. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Eller sidene på spilleren.. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Litt seint når støvet er kommet inn ja, men hvis spilleren er ny så kan det jo unngås. Lenke til kommentar
Fairy Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Har samme problemet med min Creative Zen Sleek, og det er sykt irriterende. Ingen som har noen forslag til hvordan man kan fikse dette selv, uten å levere inn spilleren? Hvis det overhodet er mulig da. Er jo litt redd for å ødelegge noe også... Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Tror det kan bli litt vanskelig å fikse selv uten å sende inn til service uten en detaljert guide (noe jeg ikke har, men du kan jo prøve å søke). Mange mp3-spillere/mobiler får støv under skjermen, omtrent alle jeg har hatt tror jeg, men det har ikke vært så mye at det har gjort noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå