Ullsokk Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Fant en dritrå BayBus , men den er i USA.. Det vil jo koste endel og få den hit til Norge.. Vet noen om noen webshoper eller steder i Norge hvor de selger den eller no liknende.. Microplex har en ganske lik, men den er "bare" 4 porter på, og det hadde vært enda tøffere med en 6 porters! Lenke til kommentar
DCP Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Jeg likte den ikke. Den mangler vifte kontakter, noe jeg setter som et must når det gjelder baybus... Lenke til kommentar
Arachnid Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 går det ikke ann å mekke sånt selv? finnes det leds som har 2 farger liksom? sånn som det der.. Lenke til kommentar
hce Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Quote: Arachnid skrev (2002-09-03 18:38):går det ikke ann å mekke sånt selv? finnes det leds som har 2 farger liksom? sånn som det der.. Jada, bare se på elfa.no eller farnell.com sine sider under dioder skal du finne tofargede. Vil uansett anbefale denne guiden til alle som vil ha RheoBus (som i mine øyne knuser BayBus på en hvilken som helst dag :smile: ) Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Jeg har mange leds som er trefarget... Rød, oransje og gul.. De er tøff! Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Dere kan jo ta en titt på denne da :smile: Dette er så og si den samme, bare med kontakter for strøm ut:) Her er adressen: http://djsonic.dhs.org:8000 Ps. Se bort i fra den dårlige engelsken og side oppsettet, denne siden skal ned ettervert. Måtte bare vise dere min versjon av denne baybusen:) Lenke til kommentar
radivx Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 De led'ene de bruker på det øverste baybus en... er det sånne de seller på microplex? Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Du kan få kjøpt dem her: http://www.elfa.se/en/ Lenke til kommentar
umy Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 du får faktisk grønn/rød 2 farget diode. på clas ohlson. trur det er billigere en å bestille fra elfa i sverige.. (eller?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå